آپادانا

نرسیده به درخت کوچه باغی است که از خواب خدا سبزتر است و در آن عشق به اندازه پرهای صداقت آبی است...

آپادانا

نرسیده به درخت کوچه باغی است که از خواب خدا سبزتر است و در آن عشق به اندازه پرهای صداقت آبی است...

نمی دونم اسم عنوانش رو چی بذارم.... چی بذارم؟!!!

میلاد تهرانی:

نظم عمومی وجودت را بر هم زدم!

بند چشمانت را هزار بار از اشک تر کردم!

زندانیان دیگرت را فراری دادم!

عاشق آشوبگر تو اینجاست

مرا به انفرادی قلبت بینداز!!!

نظرات 8 + ارسال نظر
سیده چهارشنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 12:14 ق.ظ http://chandtadoost.blogsky.com

سلام
یاسی و استاد به چند تا دوست تغییر کرد
دوست داشتی سر بزن

سلام یاسی جان. مرسی که اومدین. عزیز اتفاقا چند روز پیش اومدم به این آدرس اما نوشت این وبلاگ در سیستم موجود نیست... چشم حتما سر می زنم... شاد و سبز باشید. یا حق.

مهدی ومجتبی چهارشنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 12:58 ق.ظ http://memaraneeshgh.blogfa.com

سلام.
مطلب قشنگی بود.مثل خود وب.
بابت وب باحالتون بهتون تبریک میگم.
وقت کردی یه سرم به ما بزن.
موفق باشی.

سلام. خوش اومدین. خوشحالم از آشنایی با شما. مرسی ممنونم شما لطف دارین. چشم حتما میام. موفق٬ شاد و سبز باشید. یا حق.

علی سلطانی مجد چهارشنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 01:45 ق.ظ http://www.asheghi4u.blogsky.com

سلام خانم پارمیس اولا ممنون که به نظر قبلی من توجه کردید و اسم نویسند رو اول متن نوشتید دوما در یک کلام مختصر و مفید سوما اون حسین آقا که پشت سر ما حرف زده بگید اول سعی کنه منظور ادمارو درست برداشت کنه تا اینجوری اشتباه قضاوت نکنه

سلام علی آقای عزیز.خواهش میکنم (دو نقطه دی)
مرسی ممنونم از شما دوست عزیز و با معرفت....
والا چه عرض کنم....
انشاالله که دیگه از این موارد پیش نمیاد....
همیشه شاد٬ موفق و سبز باشید.
در پناه خدا. یا حق.

علی سلطانی مجد چهارشنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 02:00 ق.ظ http://www.asheghi4u.blogsky.com

سلام دوباره من وبلاگ این حسین اقارو دیدم واقعا تا افراده این چنین میان و نظر میدن همون بهتر که ما نظر ندیم من فکر کردم حالا طرف انگار کی هست

سلام...
ای بابا.....
یعنی چی بهتره ما نظر ندیم؟ دوست گلم هر کس آزاده نظرشو آزادانه بیان کنه البته و صد البته با رعایت یک سری آداب که به کسی هم توهین نشه...... شاید یه کوتاهی باعث نادیده گرفتن برخی مسایل شده....که انشاالله دیگه اینجوری نمیشه....
موفق باشید. بازم منتظرتون هستم. شاد باشید. یا حق.

نقره ای چهارشنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 09:55 ق.ظ

نمی شه منو اعدام کنید؟؟!! من توهین به مقامات و اخلال در امنیت ملی قلب معشوق رو هم دارم تو جرمام ... کار به اعدام نمی کشه؟؟ من حبس ابد نمی خوام!!! D:

بهنام چهارشنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 04:56 ب.ظ

سلام پارمیس جان
خیلی ریبا و پر معنی بود
منم مثل شما نمیدونم اسمشو چی بذارم ولی در کل قطعه قشنگی بود
منتظر آپ های همیشه زیبای شمال دوست عزیز هستم
ارادتمند
با آرزوی موفقیت برای شما.

سلام آقای کاتبی. خوبین؟
مرسی از نظرتون.ممنونم.
موفق٬ شاد و سبز باشید. یا حق.

رضا چهارشنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 09:02 ب.ظ http://www.reza8mile.blogsky.com

سلام پارامیس جان ! میشه ایندفعه نظر ندم؟؟؟؟چیزی نگم؟؟؟

سلام آقا رضا. خوبین؟ آره میشه.... همین که تشریف اوردین من خیلی خوشحال شدم...
اما چرا؟! ( دو نقطه دی)
موفق و سبز باشید. یا حق.

کیمیا پنج‌شنبه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 01:15 ق.ظ

توبه من خندیدی ونمی دانستی
که من باچه دلهره ای
سیب راازباغچه همسایه دزدیدم
باغبان درپی من شد دوید
سیب رادست تودید
غضب آلودنگاهی به من کرد
سیب دندان زده ازدست توافتاد به خاک
وتورفتی وخش خش گام تو
سالهاست تکرار میدهد آزارم
ومن همچنان غرق ایت پندارم
که چراباغچه ماسیب نداشت؟! حمیدمصدق

سلام پارمیس عزیز!خوشحالم که خوبین من هم خوبم وممنونم که به فکر من هستید دارم تمام سعیمو برای امتحانات میکنم ولی مثل آقا سهند یه اخلاق بدی که دارم درست وقتی که گرفتارم دلم برای دوستای عزیزم تنگ میشه وسعی میکنم بهشون سربزنم اینم بگم که شما باوفاترین دوستی هستین که من تابه حال داشتم البته به بعضی ها برنخوره ولی واقعیت اینه.پس ازخدامیخوام که همیشه سربلندوپیروز باشین.یاعلی!




سلام به خانوم همیشه مهربون و با وفا. واقعا منو شرمنده می کنی شما. به خدا من خیلی معذرت می خوام از شما و همه ی دوستان٬ نمی دونم چی باید بگم٬ حق دارید کم پیدا هستم...اما به خدا دست خودم نیست....واسم دعا کنید...
شما بی نهایت به من لطف داری٬ شما هم خیلی خیلی با معرفتین.
منم واستون بهترین روزها رو همراه با موفقیت و شادی آرزو میکنم. به خدا میسپارمتون.
واسه شعر قشنگت ممنونم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد