آپادانا

نرسیده به درخت کوچه باغی است که از خواب خدا سبزتر است و در آن عشق به اندازه پرهای صداقت آبی است...

آپادانا

نرسیده به درخت کوچه باغی است که از خواب خدا سبزتر است و در آن عشق به اندازه پرهای صداقت آبی است...

زندگی...

زندگی رسم خوشایندی است.

زندگی بال و پری دارد با وسعت مرگ,
پرشی دارد اندازه عشق.

زندگی چیزی نیست, که لب طاقچه عادت از یاد من و تو برود..

زندگی جذبه دستی است که می چیند.

زندگی نوبر انجیر سیاه, در دهان گس تابستان است.

زندگی, بعد درخت است به چشم حشره.

زندگی تجربه شب پره در تاریکی است.

زندگی حس غریبی است که یک مرغ مهاجر دارد.

زندگی سوت قطاری است که در خواب پلی می پیچد.

زندگی دیدن یک باغچه از شیشه مسدود هواپیماست.
خبر رفتن موشک به فضا,
لمس تنهایی ماه,
فکر بوییدن گل در کره ای دیگر,

زندگی شستن یک بشقاب است.

زندگی یافتن سکه دهشاهی در جوی خیابان است.

زندگی مجذور آینه است.

زندگی گل به توان ابدیت,

زندگی ضرب زمین در ضربان دل ها,

زندگی هندسه ساده و یکسان نفسهاست.
هرکجا هستم, باشم, آسمان مال من است.
پنجره, فکر, هوا, عشق, زمین مال من است

نظرات 19 + ارسال نظر
علی سلطانی مجد جمعه 25 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 01:16 ق.ظ http://asheghi4u.blogsky.com

سلام اینا قشنگ بود خانم پارمیس چرا دیر آپ میکنید اما به نظر من زندگی اون چیزاییه که ما فکرشو نمی کنیم

سلام علی آقا خوبین؟ مرسی که مرتب بهم سر میزنید. خب شرمنده آخه گرفتار درسا هستم انشاالله بعد از امتحان درست میشه.
مرسی از نظرتون.
خب باید یکم راجع به این جمله فکر کرد (اما به نظر من زندگی اون چیزاییه که ما فکرشو نمی کنیم )
در هر صورت عالی بود مرسی. موفق شاد و سلامت باشید. در پناه حق.

مردی که مرده بود شنبه 26 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 01:30 ق.ظ http://zendeh-be-goor.blogsky.com

سلام....
میدونی که عاشق سهراب بودم.....هنوز هم هستم ....تو پست های قبلی دربارش نوشتم
اما جدیدا با سهراب مشکل پیدا کردم......چرا سهراب مینویسد........(و چرا در قفس هیچ کسی کرکس نیست؟؟؟ انگار با ذات قفس مشکلی نداره......واسم خیلی عجیبه.....
و از این شعری که نوشتی من عاشق این خط هستم:
زندگی سوت قطاریست که در خواب پلی میپیچد......کاش با سوت قطار زندگی از خواب بیدار میشدیم
و هر وقت میخونم زندگی شستن یک بشقاب است .....بعد هم میگویم که سهراب منظورش این بوده که زندگی سادس مثل شستن یک بشقاب.....مادرم میگه اگه سادس امشب تو ظرف ها رو بشور ......من هم سریع حرفم رو پس میگیرم....

سلام سلام آقا سهند مهربون و با معرفت. خوبین؟ خوش اومدین. آقا من درسام تمام امتحانا تمام شد به خوبی خدا رو شکر.
مرسی کامنت تون خیلی قشنگ بود. این خط منو خیلی به فکر فرو برد:
(چرا سهراب مینویسد........(و چرا در قفس هیچ کسی کرکس نیست؟؟؟ انگار با ذات قفس مشکلی نداره......واسم خیلی عجیبه.....)

ااای بابا نه حرفتون رو پس نگیرید... اقلا یه شبم شما ظرف بشورید (چشمک و خنده)
موفق باشید و شاد دوست عزیز. یا حق.

مردی که مرده بود شنبه 26 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 01:36 ق.ظ http://zendeh-be-goor.blogsky.com

راستی لگو مبارک..........
زدی تو خط داریوش و شهیار قنبری.....
قصه ی خاک و زمین و گندم......غم نامه ی پدر بزرگ


مرسی از لطف شما ممنونم.

عطر نرگس شنبه 26 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 08:05 ق.ظ http://www.atrenarges.persianblog.com/

کوچه ها پر ز حرامی و عوام الناس بود

چشم حیدر پر ز اشک و دل پر از احساس بود

ای که بستی ره به زهرا در میان کوچه ها

گردنت را می شکست آنجا اگر عباس بود

سلام . ممنونم عطر نرگس رو قابل دونستی . ببخشید شما خانم هستی؟ اسمتون پارمیسه؟ پارمیس ؟
آخه نشنیدم تاحالا . فکر کردم مسیحی باشید ولی دیدم در مورد امام زمان نوشتین . ببخشیدا قصد جسارت ندارم ولی تاحالا پارمیس نشنیدم . منم شما رو لینک میکنم . بهم بازم سر بزن . خداحافظ
http://www.atrenarges.persianblog.com/

سلام. خوبین؟ خواهش میکنم اختیار دارید.بله من خانوم هستم. بله اسمم پارمیس هست.
پارمیس یعنی: سخن ـ شرح و توضیح ـ نام بزرگترین دختر کورش کبیر
خواهش میکنم اختیار دارید.
مرسی. البته من حس میکنم فراموش کردید که قبلا هم به بلاگ من سر زدید و من هم به بلاگ شما. در هر صورت ممنونم از لطف شما. مرسی. بازم تشریف بیارید. شاد و موفق باشید. یا حق.

عطر نرگس شنبه 26 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 08:09 ق.ظ http://www.atrenarges.persianblog.com/



آقا راه مسجد جمکران را به ما نشان داد



حجه الاسلام والمسلمین آقای شریفی مقسم شهریه ی مرحوم حضرت آیه الله العظمی آقای اراکی فرمودند:مادرم نقل میکرد که حدود هفت ساله بودم با عده ای از خانمها جهت زیارت مسجد جمکران می رفتیم راه را گم کردیم .

( چون آن زمان مسجد جمکران راه ماشین رو نداشت عاشقان امام زمان علیه السلام پیاده به مسجد می رفتند).

در حال وحشت بودیم و می ترسیدیم یک وقت دیدم آقایی به من فرمود:راه جمکران از این طرف است .

من هم به خانم ها گفتم:آقا می فرماید راه مسجد جمکران از این طرف است .

آنها نگاه کردند ولی آقا را ندیدند من دوباره نگاه کردم دیدم آقا بار دوم فرمودند:از این طرف به مسجد جمکران می روید با دست مبارک اشاره به مسجد نمودند.


http://www.atrenarges.persianblog.com/

سلام. خوبین؟ خوش اومدین. مرسی که تشریف آوردید. کامنت قشنگی بود. مرسی. موفق و شاد باشید. یا حق.

hamidel شنبه 26 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 12:12 ب.ظ http://hamidel.blogsky.com

گفتم خرابت می شوم.. گفتی تو آبادی مگر؟ گفتم ندادی دل به من… گفتی تو جان دادی مگر؟ گفتم فراموشم نکن… گفتی تو در یادی مگر؟ گفتم خاموشم سالها… گفتی تو فریادی مگر؟ گفتم که بر بادم مده… گفتی نه بر بادی مگر؟
*********
سلام عزیزم من سرو کلم پیدا شد تو این مدت امتحانام بود (گند زدم خفن) به امید روزهای خوب

**********
همیشه شاد باش *بای
***********
پارمیس درساتو خوبه خوب بخونی هان

به!سلام. خوبین؟ خوش اومدین. ببخشید من گرفتار درسا بودم اما دیگه تمام شد.
مرسی از لطف شما و واقعا از کامنت زیباتون ممنونم.
بله به امید روزهای خوب.واستون آرزوی سلامتی موفقیت و شادی دارم. بازم ممتظرتون هستم. یا حق.

پرستو فنچی شنبه 26 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 01:51 ب.ظ http://fenchulparastu.persianblog.com

سلام عزیزم مرسی که سرافرازم کردی
خوشحال میشم اگه ............منو تنها نذاری

سلام عزیز. خوبین؟
خواهش میکنم اختیار دارید. مرسی از شما که سر زدید به من.
من هم از اینکه از طریق بلاگ به هم سر بزنیم خوشحال میشم. موفق و شاد باشید. بازم منتظرتون هستم. یا حق.

مصطفی شنبه 26 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 08:42 ب.ظ http://mostafa-sh.blogsky.com

سلام
لوگوی جدیدی خیلی جالبه
یا حق

سلام آقا مصطفی همشیه با معرفت.
خوبین؟ مرسی که اومدین خوشحال شدم.آقا ما بازم برگشتیم.
مرسی شما لطف دارید.
شاد و موفق باشید. یا حق.

مهدی یکشنبه 27 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 09:01 ب.ظ http://memaraneeshgh.blogfa.com

سلام پامیس خانم عزیز.
ممنون که اومدی.منم امتحانای پایان ترمم شروع شده.
راستی خوب که هستی؟
چه طوری با درسا؟

بازم پیش ما بیا.

موفق باشی.یا علی

سلام آقا مهدی. خوبین؟ مرسی خوبم من. خدا رو شکر امتحانا به خوبی به پایان رسید. امیدوارم که شما هم موفق و شاد باشید.
چشم. من هم باز منتظر شما هستم.
شاد و پیروز باشید. یا حق.

کورش(k2-4u) دوشنبه 28 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 01:42 ق.ظ http://k2-4u.com

سلام وبلاگ زیبایی داری به من هم سر بزن
تک تولز یک دشمن سر سخت برای پسورد سندر ها
https://shabgard.org/forums/showthread.php?t=11731
http://takfanar.persiangig.com/Cracked/myf/zip/help%20Tak%20Tools%202%20Beta.GIF
http://takfanar.persiangig.com/Cracked/myf/zip/Tak%20Tools%202%20Beta.zip Send to all Plz

سلام آقای کورش. خوش آمد میگم به شما و مرسی از اینکه به بلاگ من سر زدید. لطف دارید شما مرسی. چشم سر میزنم. باز هم منتظرتون هستم. موفق و شاد باشید. یا حق.

جلال دوشنبه 28 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 07:44 ق.ظ http://www.carboon.blogfa.com

سلام پارمیس جان خوبی؟
خیلی خوشحالم که برگشتی و آپ کردی .
و ممنون که به من سر زدی و این رو هم بدونید من هم هیچ وقت شما رو یادم نمیره و همیشه پیشتون میام .

خلاصه خیلی شما گل هستید.
امیدوارم همیشه موفق باشید

سلام آقا جلال با معرفت.
مرسی ممنونم از لطفتون.
خواهش میکنم من هم از شما ممنونم. مرسی.
شرمنده میکنید بنده رو. لطف دارید.
شما هم موفق و شاد باشید همیشه. یا حق.

علیرضا اجلی دوشنبه 28 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 03:55 ب.ظ http://www.alireza-ajali.blogfa.com

سلام دی وی دی فیلم کوتاه های اروپایی با ۴ فیلم کوتاه داستانی , از کارگردانان بزرگ در دست تولید است.سر بزنید

سلام آقای اجلی. خوش آمد میگم به شما و مرسی از اینکه به بلاگ من سر زدید. چشم سر میزنم. مرسی. بازم منتظرتون هستم. شاد و موفق باشید . یا حق.

سیده چهارشنبه 30 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 10:14 ق.ظ

سلام
ممنون که سر زدی
ایشالا بعد از کنکور ما هم اپ می کنیم

سلام دوست عزیز. خواهش میکنم. من هم از شما ممنونم که توی گرفتاری هم به من سر زدید. انشاالله همیشه موفق و شاد باشید. واستون آرزوی موفقیت دارم. یا حق.

جلال پنج‌شنبه 31 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 06:52 ق.ظ http://www.carboon.blogfa.com

سلام پارمیس جان

واقعا عالی بود این پست .

راستش زندگی همه ی این ها هستش .

به هر حال دوستای قدیمیت رو فراموش نکنی.

سلام آقا جلال. خوبین؟
بازم مرسی که تشریف آوردین. مرسی.
آقا این درسا و امتحانا بالاخره تمام شد .ممنونم از لطف شما. نه من دوستان رو چه قدیمی چه جدید فراموش نمی کنم. همیشه شاد و موفق باشید. بازم منتظرتون هستم. یاحق.

مهران پنج‌شنبه 31 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 08:17 ب.ظ http://HAshiyee.blogfa.com

زندگی لحظه پایانی دیدار تو
زندگی حسرت لبخند یک شاخه گل
زندگی ماتم از کف دادن .......

سلام سلام صد تا سلام
من برگشتم دوباره

سلام آقا مهران درسخون و با معرفت. خوبین؟
خوشحالم که اومدین بازم. امیدوارم همیشه موفق باشید. مرسی از کامنت زیباتون.
باز هم مثل قبل منتظر حضور همیشه سبزتون هستم. شاد باشید و ایام به کام. یا حق.

کیمیا پنج‌شنبه 31 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 11:29 ب.ظ

سلام پارمیس جان .خوبی عزیز؟چه خبرا؟ امتحانات چطوره؟ ماکه تموم کردیم بدنبود انشالله امتحانات شماهم خوب بوده باشه.بازهم قطعه ای ازسهراب سپهری یکی از شاعران مورد علاقه من . آره واقعا زندگی همین چیزاییه که آقا سهراب فرمودند اما بعضی از ماها خیلی سخت میگیریم و بزرگش میکنیم گاه یادمون میره که فرصت کمه وقت کینه و قهر و...نداریم باید عجله کنیم باید طوری پیش بریم که زندگی ازمون جلونزنه به موقع دوست داشته باشیم و به موقع محبت کنیم تا هیچ وقت حسرت هیچ چیزی به دلمون نمونه زندگی خیلی ساده است درعین اینکه پیچیده به نظرمیرسه شرط اینکه زندگیمون به همون سادگی که هست برامون بمونه اینه که عاشق باشیم.
درضمن (بوی گندم مال من هرچی که دارم مال تو)خیلی قشنگه .
ممنونم که درهمه حال به یادم هستید براتون آرزوی موفقیت دارم و بی صبرانه منتظر تموم شدن امتحاناتتون هستم.

سلام کیمیا جان. مرسی خوبم. شما خوبین؟
خدا رو شکر خوب بود مرسی از لطف شما عزیز.
خدا رو شکر که واسه شما هم خوب بوده.
کامنت قشنگی بود و مرسی از نظرتون.
مرسی ممنونم.
تمام شد بالاخره. دیگه من اومدم. انشا الله توی یه فرصت مناسب هستم در خدمت تون. من هم واستون آرزوی موفقیت و شادی دارم عزیزم. یا حق.

۞ نسیم صبــــــا ۞ سه‌شنبه 5 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 03:05 ق.ظ

سلام پارمیس عزیز خوبی؟
فکر کنم هنوزم سرت شلوغه آره؟
خوب اشکالی نداره

لوگوی وبلاگت خیلی محشره

من آپم و چشم انتظار حضورت

تونستی به این وبلاگ هم سر بزن

http://ebnolkarim.blogsky.com

یا حق***

سلام عزیز. خوبم مرسی. شما خوبین؟
دیگه تمام شد خدا رو شکر.
مرسی از لطف شما ممنونم.
چشم حتما میام. مرسی که اومدین. خوشحال شدم. امیدوارم موفق شده باشید توی درسا.
چشم سعی میکنم حتما سر بزنم.
بازم بیاید. موفق و شاد باشید. یا حق.

بهنام چهارشنبه 6 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 12:23 ق.ظ http://behnamkatebi.co.sr

سلام پارمیس جان
خسته درسا نباشی
باور کن بارها خواستم به بلاگت سر بزنم
اما نمیدونم چرا تو باز کردن بلاگ شما مشکل به وجود می اومد
در هر حال من به یادتون بودم و هستم
خیلی خوشحالم که این بار تونستم بلاگتون رو ببینم
خسته درسا نباشید
امیدوارم موفق بشده باشید
منتظرتون هستم
ارادتمند

سلام آقای کاتبی با معرفت. خوبین شما؟
مرسی ممنونم همچنین شما.
خیلی از لطف شما ممنونم. من هم از دیدن شما خوشحالم.
مرسی بله خدا رو شکر خوب بود مرسی. چشم حتما میام. بازم منتظرتون هستم.
شاد و موفق باشید. یا حق.

مهدی جمعه 8 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 07:09 ق.ظ http://memaraneeshgh.blogfa.com

سلااااااااااام پارمیس خانم عزیز.
ممنون که بهم سرزدی.خوشحالم کردی.

آپت خیلی نااااااااز بود.جدا میگم.
چطوری با امتحانات؟ایشالا موفق باشی.

راستی با تبادل لینک موافق؟
اگه موافقی از تو به یک اشاره از من به سردویدن.

بازم پیشم بیا.
منتظرتم.
فعلا...
بای.

سلام آقا مهدی.خوبین؟ مرسی که تشریف آوردین. من هم خوشحال شدم. مرسی شما لطف دارید.
مرسی خدا رو شکر خوب بود امتحانا.
بله من شما رو لینک میکنم. مرسی ممنونم.
چشم. من هم منتظر شما هستم.
شما هم همیشه موفق٬ شاد و سامت باشید. در پناه حق.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد