آپادانا

نرسیده به درخت کوچه باغی است که از خواب خدا سبزتر است و در آن عشق به اندازه پرهای صداقت آبی است...

آپادانا

نرسیده به درخت کوچه باغی است که از خواب خدا سبزتر است و در آن عشق به اندازه پرهای صداقت آبی است...

... رو دوست دارم!!!

دریا رو دوست دارم:  به خاطر وسعت بی انتهاش، به خاطر آبی بی کرانش و واسه خاطر سکوت دلنشینش...

 

آسمان رو دوست دارم:  به خاطر یکرنگی و صداقتش، به خاطر سکوت با ابهتش...

 

جنگل رو دوست دارم:  واسه خاطر سرسبزی بی نظیرش، به خاطر آواز قشنگ پرنده های بین درختاش...

 

گل ها رو دوست دارم:  واسه خاطر عطر دل انگیزشون که خیالم رو خیلی آسوده می کنن، دوستشون دارم به خاطر زیبایی و یکتاییشون...

 

بچه ها رو دوست دارم:  چون بی ریا هستن، پاک و صادقن. خنده ها و گریه هاشون آخر صفا، صداقت و یکرنگیه...

 

ستاره ها رو دوست دارم:  چون عشقشون رو نثار هر کسی می کنن که داره نگاهشون می کنه، بدون اینکه بدونن اون شخص دوستشون داره یا نه! بهش چشمک می زنن...!!!

 

مرغ های عشق رو دوست دارم:  چون با اینکه با بی رحمی تمام آدما زندانیشون می کنن اما بازم سعی می کنن عاشق باشن حتی توی قفس...!

 

خدا رو خیلی دوست دارم:  چون می بینم هر چی که آفریده رو می شه دوست داشت اگه سیاست های پلیدانه ی ما آدما تباهش نکنه: جنگل، ستاره،گل، بچه،دریا و...

حتی آدم بزرگا... اما حیف که وقتی از توی عالم بچگی در میایم انگار که حتما باید دورنگی وارد زندگی مون بشه...اما بزرگا رو هم میشه دوست داشت اگه خود خودشون باشن...

 

تو رو دوست دارم: چون....

 

(هر کس با هر جمله، کلمه یا عبارتی که دوست داره این خط رو کامل کنه... باید چیزای قشنگی بشه توی صداقت خیلی ها پیدا کرد...!)

 

 

 

(راستی پست قبلی رو هم ویرایش کردم شاید الان بهتر شده باشه...مرسی از دوستان بسیار عزیزی که منو از نظرات زیباشون مطلع می کنن و با صداقت نظرشون رو بیان می کنم. همیشه شاد باشید و موفق. در پناه خدا)

نظرات 12 + ارسال نظر
امیر شنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 12:48 ق.ظ http://agf.blogfa.com

سلام دوست عزیز.
ختم قرآن تا 1 خرداد تموم میشه لیست سفارشات در وبلاگم هست.
اگه حاجتی داری و دلت خواست توهم نصیبی ببری به وبلاگم سر بزن..منو از دعای خیرت بی نصیب نذار.

سلام آقا امیر. خوش اومدین. خوشحالم از آشنایی با شما. چشم میام سر می زنم. خواهش میکنم محتاجیم به دعا.همیشه شاد و موفق باشید. در پناه حق.

[ بدون نام ] شنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 12:55 ق.ظ

سلام عزیزم ...

ممنونم که بهم سر زدی ..

وبلاگ بسیار زیبا و پر محتوایی داری ...

موفق و سلامت باشی ...

در پناه حق

سلام دوست عزیز. خواهش می کنم. من هم از شما ممنونم. مرسی ممنون شما لطف دارین. فقط کاش اسم قشنگتون رو هم نوشته بودین. اگه دوباره تشریف آوردین کاش بگین که از کدوم وبلاگ هستین تا من بازم پیشتون بیام.مرسی. موفق شاد و سلامت باشید. یا حق.

[ بدون نام ] شنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 01:00 ق.ظ

دوس دارم تنها باشم تنهای تنها تابلکه خداصداموبشنوه.

سلام دوست عزیز. خوش اومدین. هر چند اسم زیباتون رو ننوشتین و من دوست داشتم ببینم این دوست گل کیه...(چشمک)
موفق باشید و شاد. یا حق.

کیمیا شنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 01:21 ق.ظ

تورودوست دارم چون دوست داشتن دلیل نمیخواد این مشکل منه که دوستت دارم ولی کاش توهم مثل من...................
................................................................................................................!

به به سلام کیمیا خانوم گل و عزیز. خوبین؟ مرسی عزیزم ممنونم. دلیل قشنگیه...به خدا من هم شما رو خیلی دوست دارم به خدا. پس دیگه نگین کاش تو هم..........................................! چون واقعا منم...(دو نقطه دی)
من شما و همه ی دوستان گلی رو که اینجا دارم دوست دارم...
همیشه شاد باشی و موفق خانومی. بازم پیش ما بیا. منو ببخش به خاطر اینکه کم بهتون سر میزنم. انشاالله جبران می کنم. به خدا وقتم کم شده خیلی.سبز باشید. یا حق.

مهران شنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 10:00 ق.ظ http://hahsiyee.blogfa.com

و تمام اون بالایی ها ( در یا و آسمان و جنگل و .... ) تو رو دوست دارند نه بخاطر چیز خاصی فقط چون لیاقت داری که دوستت بدارند.
و من تو رو دوست دارم چون ............... (دنبال دلیل نگرد ، کیمیا درست میگه دوست داشتن دلیل نمی خواد)

راستی جسارتاً اصلاً قصد فضولی ندارم ولی لین کلمه واسه ی آهنگ متنت رو به هم ریخته ( بازم ببخشید ، خیلی خیلی از بابت فضولیم)

سلام آقا مهران عزیز. خوبین شما؟ وای مرسی ممنونم از این همه لطف شما.کاش واقعا ارزش دوست داشتن اون همه رو داشته باشم... این هم یه دلیل زیبا برای دوست داشتن...(دوست داشتن دلیل نمی خواد).
خواهش می کنم. ای بابا این حرفا کدومه. اگه قرار بود نظرتون رو نگید که من اجازه ی کامنت گذاشتن رو به پست هام نمی دادم.خیلی خیلی از لطف شما و این دقت نظرتون ممنونم. خوشحال شدم مرسی.
همیشه شاد و موفق باشید. یا حق.

محمد شنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 11:11 ق.ظ http://magnateboy.blogsky.com

سلام به خواهر عزیزم
شرمنده اگه دیر بهت سر زدم.همونطور که گفتی سرم بد جور شلوغه.راستی عنوان وبلگ رو عوض کردم.به امید دیدار
اینو بدون بزرگواریات رو هرگز فراموش نمی کنم

به سلام آقا محمد با معرفت و کم پیدا.خواهش می کنم دشمنتون شرمنده باشه.انشاالله که همیشه شاد و موفق باشید. چشم من هم عنوانش رو در لینک ها تغییر میدم. ای بابا کدوم بزرگواری...شرمنده می کنید منو ها... اختیار دارین. همیشه سلامت و سبز باشید. یا حق.

سعید شنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 11:22 ق.ظ http://mastaneh.blogsky.com

سلام پارمیس عزیز ...

بسیار زیبا بود ... تو قسمت آخر هم نمی دونم چی باید بنویسم! چون خیلی چیزا میشه نوشت و گاهی وقتها زبان تو بیان بعضی مسائل کم میاره ...
تو رو دوست دارم چون دوستداشتنی هستی!

می بخشی که دیر به دیر سر میزنم یکم سرم شلوغه ...
امیدوارم همیشه شاد و موفق باشی ...

سلام آقا سعید با معرفت. خوبین شما؟مرسی ممنون.
آخی مرسی از شما...کاش همین جوری باشم (دو نقطه دی)
خیلی لطف دارین شما.خواهش می کنم.انشاالله که موفق و شاد باشید همیشه. سبز باشید. یا حق.

۞ نسیم صبــــــا ۞ شنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 04:42 ب.ظ http://f925s68.blogsky.com

تو را دوست دارم
نه فقط بخاطر آنچه هستی
بلکه به خاطر آنچه هستم
وقتی که با تو هستم
دوستت دارم
به خاطر بخشی از وجودم
که تو با عشقت پروراندی****

سلام عزیزم. مرسی خیلی قشنگ بود...خیلی.
موفق و شاد باشید. یا حق.

محمد یوسفی یکشنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 01:40 ق.ظ http://editor-e-irani.blogfa.com/

تو رو دوست دارم نه به خاطر چیزی. دوست داشتن دلیل نمی خواد.

سلام آقای یوسفی.خوش اومدین. خوشحام از آشنایی با شما. مرسی از شما. این هم یه دلیل زیبا برای دوست داشتن...
مرسی.شاد و موفق باشید. یا حق.

نقره ای یکشنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 03:23 ق.ظ

چون ...

تو هستی روشن و واضح
تو هستی با تمام شاپرک هایی که دورادور تو پر می زنند با شور و با شادی
تو هستی با همان بویی که من را می برد تا اوج رویاها
و در گرداب این شعر سراسر روشنی
ناگه فراموشی مرا
اعماق خاموشی مرا
...
...
...

همینجوری ... یهو حسش اومد!!

...!!!

عطر نرگس یکشنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 03:34 ب.ظ http://www.atrenarges.persianblog.com/

سلام موفق باشی . به عطر نرگس هم سری بزن و نظر بده . اگر میتونی بهم کنم کن . التماس دعا . یا علی مدد.

سلام سلام. خوشحالم از آشنایی با شما. چشم. خوش اومدین. در چه زمینه ای می تونم کمک کننده باشم عزیز؟اگه کمکی از دستم بربیاد چشم حتما. مرسی ممنونم.شاد باشید و موفق. یا حق.

رضا یکشنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 06:29 ب.ظ http://www.reza8mile.blogsky.com

تورو دوست دارم چون وبلاگت مطلبهای قشنگی دارع

سلام آقا رضا.خوبین؟ مرسی ممنونم از شما... لطف دارین شما.
همیشه شاد و سبز باشید. یا حق.
خوشحال شدم از دیدنتون.مرسی.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد