آپادانا

نرسیده به درخت کوچه باغی است که از خواب خدا سبزتر است و در آن عشق به اندازه پرهای صداقت آبی است...

آپادانا

نرسیده به درخت کوچه باغی است که از خواب خدا سبزتر است و در آن عشق به اندازه پرهای صداقت آبی است...

گذشت؟ ... خوب یا بد؟

دارم از تو می نویسم که نگی دوسم نداری!

 

آره ! از خوده خودت. دارم از صداقت سخاوت سادگی و صمیمیت خودمون می نویسم. تا حالا به این فکر کردی که چرا گاهی وقتا نمی تونیم اشتباه

 

بعضیا رو ببخشیم؟ فکر کردی؟ نمی گم نادیده بگیریم چون گاهی اونقدر این اشتباها لوپیه که آدم کفرش در میاد و حس میکنه که تا دنیا دنیاس نمی تونه طرفو ببخشه مخصوصا وقتی (یا به عبارتی نخ سوزن وقتی...) طرف

 

واست عزیز باشه. دیدین اتفاقا آدم از اشتباهای کسی که واسش مهمه دلگیر میشه نه از اونی که دوستش نداره! منم همین جوری بودم قدیما خیلی زود رنج بودم ولی یه مدت تصمیم گرفتم که خودمو تغییر بدم و الان با

 

خوشحالی می تونم این پیروزی رو نوید بدم. تمرکز کن! ببین از چند نفر بیزاری؟ از چند نفر خیلی دلگیر و از چند نفر یه جینگال ناراحت؟

 

خب ببین این آدمایی که نام بردی سه سری هستن: اونایی که دیگه نمی بینیشون _اونایی که به ندرت می بینیشون _اونایی که همیشه باهاشون در ارتباطی یا اصلا هر روز چشمات تو چشاشونه.

 

خب حالا خوب گوش کن اگه اشتباه بود بی خیال شو و اهمیت نده.

 

اونایی که اصلا باهاشون کاری نداری که تکلیفشون معینه. تو که می دونی دیگه نمی بینیش پس بگو بابا بی خیال این کارو کرد که کرد تمام شد رفت.

 

دسته ی دوم که گاهی رویت میشن، به خودت بگو اینا رو که گاهی به گاهی می بینم.حالا گیریم هم که از طرزه برخوردت بفهمه از دستش ناراحتی اگه واسش خیالی نباشه چی؟ که مطمئن هم باش نیست پس بی زحمت کاسه ی داغ تر از آش نشو!

 

دسته ی سوم هم که حتما آدمای موثری توی زندگیت هستن که هر روز چشمت تو چشمشونه. د نگو نه اصلا! خوب فکر کنی پی می بری که اقلا به اندازه ی یه سر سوزن تاثیر گذارن. اونایی که تاثیر مثبت دارن رو که به خاطر علاقت بهشون ببخش !

 

 

افرادی هم که موج منفی شون واست بیشتره سعی کن ببخشی چون اون موقع مجبوری هر روز تحملشون کنی!!!!

 

به همین سادگی (به همین خوشمزگی ماکارونی...)

 

 

نظرات 9 + ارسال نظر
مهدی پنج‌شنبه 28 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 05:24 ق.ظ http://memaraneeshgh.blogfa.com

هوراااااااااااااااااااا اول شدم

سلام. مرسی...

مهدی پنج‌شنبه 28 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 05:25 ق.ظ http://memaraneeshgh.blogfa.com

سلاااااااااااااااااااام پارمیس جون
خوبی؟
صبحت بخیر

آپ نازی بوووووووووووووود.


خوش باشی همیشه وقت و همه ایام

سلام اقا مهدی. مرسی شما خوبین؟ ممنونم.
مرسی شما لطف دارید.
ممنونم شما هم همیشه شاد و موفق باشید. یا حق.

مهدی پنج‌شنبه 28 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 05:26 ق.ظ http://memaraneeshgh.blogfa.com

بازم بیا اون طرفی.................

خوشحالم میکنی.......

فعلا........................

بای تا های

چشم حتما. مرسی. یا حق.

مصطفی پنج‌شنبه 28 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 11:54 ق.ظ

سلام یه لطفی میکنین آدرس دانلود موزیک وبلاگ رو بهم بدین

مرسی

سلام آقا مصطفی. خوبین؟
چشم حتما.
اینم آدرس دانلود موزیک:http://asheghi4u.net/music/1.wma
خواهش میکنم. شاد و موفق باشید. یا حق.

مردی که مرده بود پنج‌شنبه 28 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 12:52 ب.ظ http://zendeh-be-goor.blogsky.com

خودم رو نمیتونم ببخشم........اشتباه های خودم رو.....خودم که خودم رو خیلی تنها کردم

سلام آقا سهند عزیز. خوبین؟
بله این نوع بخشش یکم سخته...چون دیگه آدم ار هر کس انتظار کوتاهی و خطا داشته باشه معمولا از خودش نداره....
اما سعی کن این کارو بکنی چون نمیتونی تا ابد با این تنهایی زندگی کنی...
موفق و شاد باشید. یا حق.

کیمیا جمعه 29 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 10:12 ب.ظ

سلام.

بخشش چیز خوبیه ولی میگن ازهرکسی برنمیاد.گفتم میگن چون بهش اعتقادندارم کسی رو که تااون حد بدی درحقم کرده سعی میکنم فراموشش کنم اما توزندگی کسانی هستند که درحقت بدی نکردند اما یادوخاطرشون همیشه آزارت میده نه میتونی فراموش کنی ونه اصلا میخوای که فراموش کنی وقتی خوب فکر میکنی میبینی مقصر هم هستند که نمیتونی فراموششون کنی پس اونموقع براشون دعامیکنم و اگه خیلی دیگه دلم ازدستشون پرباشه میگم الهی به دردمن گرفتاربشی همین.

پس بخشش زیادم سخت نیست بااین نگرش که همه اونایی که درحقت بدی کردند ازطرف خداماموریت داشتند تا یه چیزایی رو توزندگیت بهت بیاموزند پس مامورن ومعذور و اصلا عادلانه نیست که ازشون دلگیر بشی چون اینجوری خدامیخواسته هم یه تجربه ای رو بهت یادبده هم شاید آدمای اطرافت رو بهتر بشناسونه.


درضمن پست خیلی زیبایی بود خیلی زیبا..........!
یاعلی!

سلام کیمیا خانوم عزیز. خوبی شما؟
خوشحال شدم از دیدنتون.
مرسی از کامنت زیبات دوست عزیز.
مرسی شما لطف دارید. همیشه شاد سلامت و موفق باشید. در پناه حق.

مهدی یکشنبه 31 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 05:38 ب.ظ http://memaraneeshgh.blogfa.com

سلاااااااام پارمیس جان
خوبی؟

می خوام آدرس وب یکی از دوستای عزیزم رو بهت بدم.
ممنون میشم اگه بهش سر بزنی.
اینم آدرسش..............

http://www.man-baroon.blogfa.com


امیدوارم اونجا ببینمت

فعلا.......

بای

سلام آقا مهدی. مرسی شما خوبین؟
چشم در اسرع وقت سر میزنم مرسی.
موفق و شاد باشید. در پناه حق.

۞ نسیم صبــــــا ۞ سه‌شنبه 2 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 12:32 ق.ظ http://f925s68.blogsky.com

سلام پارمیس عزیز
خوبین؟
بابا ترکوندی با این موزیک وبلاگت
خیلی محشره
از کجا آوردیش منم می خوااااااااااااااااااااااااااام

متنت هم خیلی زیبا بود

منم آپم خوشحال می شم از حضورت

یا حق

سلام دوست عزیز. مرسی شما خوب هستین؟
مرسی ممنونم خیلی متشکر. این آدرس دانلودش موزیک هست:
http://asheghi4u.net/music/1.wma
مرسی ممنونم از لطف شما.
چشم میام. مرسی.
شاد و موفق باشید. در پناه حق.

hamidel پنج‌شنبه 4 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 08:02 ب.ظ http://hamidel.blogsky.com

Babam Goft : Eshgh Kashke ... Manam Javab Dadam : Zendegi Ham Ashe .. Bedoon Kashk Bi Maze Mishe
.................................
سلام پارمیس عزیز. خوب مینویسی عزیزم همچون همیشه . راستش هینجوری که کمتر آپ میکنی واسه من بهتر شده چون بهتر میتونم پستهای قشنگتو رسیدگی کنم هر چند از طرفی دیگه دوست دارم زود زود آپ کنی تا از نوشته هات یه چیزایی یاد بگیرم بهرحال عزیزم .........
همیشه شاد باش * فدات * بای

سلام دوست عزیز.
مرسی شما لطف دارید ممنونم.
ااا خوبه اقلا یکی گفت که این کم آپ دیت کردن مفید بوده یا مضرD:
مرسی خیلی ممنونم. شما هم شاد و موفق باشید. در ضمن اون قسمت اول کامنت تون واقعا قشنگ بود مرسی. در پناه حق.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد