آپادانا

نرسیده به درخت کوچه باغی است که از خواب خدا سبزتر است و در آن عشق به اندازه پرهای صداقت آبی است...

آپادانا

نرسیده به درخت کوچه باغی است که از خواب خدا سبزتر است و در آن عشق به اندازه پرهای صداقت آبی است...

یه طرح نو بزن توی قاب سبز زندگی!!!

سلام.چه خبرا؟ خوب هستین؟ خوش می گذره که انشاالله؟

امروز بعد از چند وقت باز دوباره یه حسی اومده بود سراغم که هیچ ازش خوشم نمیاد!!! جدی می گم آخه آدم باهاش احساس پوچی می کنه!

خیلی احساس یکنواختی توی زندگی امروز منو آزرد... دیگه حس می کردم از کارای عادی روزمره خسته شدم...آخه بابا یه کار نو، یه سرگرمی جدید. همش شده درس و کار. نمی دونم شاید تا حالا شماها هم همچین حسی داشتین اما اصلا خوب نیست چون هرچی فکر کنی آخر سر٬ دستت به هیچ جا بند نیست، باز دوباره به این نتیجه می رسی که: زندگی باید کرد...!

پس توکل به خدا. آره باز باید از نو شروع کرد...کاش دیگه این حس نیاد سراغم...!

 

....................................

 

راستی یکی از دوستای گلی که به جشن تولد بلاگ اسکای رفته واسه ماها تعریف بکنه ببینیم خوش گذشت؟اصلا چه خبرا بود؟!!! چیا گفتین چیا شنیدین؟!!!

نظرات 11 + ارسال نظر
رضا شنبه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 11:41 ب.ظ http://www.reza8mile.blogsky.com

آه یکنواختی .... ! احساسی که فقط به انسانهای شریف دست میدهد !

سلام آقا رضای عزیز. خوبین شما؟ اااا مرسی چه خوب پس بگیم همیشه این حسه بیاد سراغمون ( دو نقطه دی و چشمک). مرسی که تشریف آوردین خیلی خوشحال شدم. همیشه شاد٬ موفق و سلامت باشید. یا علی.

روزبهان برمکی یکشنبه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 12:07 ق.ظ http://secularism.blogsky.com

درود
... ما نمی توانیم چیزی را که دیگری به اهمیت یا فایده اش اعتقادی ندارد - ولو با کاربرد زور - برای او بااهمیت یا مفید جلوه دهیم... محال ممکن است که بتوان اجتماع را با زور و اجبار اصلاح کرد. جوامع توسط خواست مردمانشان اصلاح می شوند و نه از بالا با اجبار حاکمین...
با احترام

سلام آقای برمکی عزیز. خوبین؟ نظرتون کاملا صحیح و متین هست. موافقم. مرسی که تشریف آوردین خوشحال شدم. من همیشه به وبلاگ دوستان سر می زنم و اونجا هم تشکر میکنم اما ظاهرا سایت شما فیلتر شده و من موفق نشدم سر بزنم انشاالله که هر چه زودتر مشکل برطرف بشه. در ضمن آقا رضای گل هم به شما سلام رسوندن (یه وبلاگ نویس با معرفت به آدرس وبلاگ:
www.reza8mile.blogsky.com

همیشه شاد٬ موفق و سلامت باشید. یا علی.

نقره ای یکشنبه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 01:11 ق.ظ

imagicgirl.blogsky.com
اینجا کاملا از دید یه شاهد مورد اعتماد می تونی بفهمی چه خبر بود!!! شانس آوردی!!!

لطفا اون سه نقطه هه رو هم نذار که من دیگه خیالم راحت بشه!! اصلا فکر کلیک کردن روی پاسخ رو از سرت بیرون کن برای کامنتای من!!! آره؟؟

یکی یکشنبه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 02:36 ق.ظ

بعضی وقتها لحظات برای همه تکراری میشه یکنواخت میشه اما همیشه میشه متفاوت عمل کرد اگر نتونیم متفاوت عمل کنیم نمی تونیم زندگی کنیم فقط زنده می مونیم همین

سلام عزیز. کی؟؟!! (چشمک) خوشحالم که به من سر زدین. مرسی.
آره موافقم کاملا موافق. مرسی حرف قشنگی بود....
بازم تشریف بیارین عزیز. شاد٬ موفق و سلامت باشید. یا علی.

مانی یکشنبه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 07:00 ق.ظ http://www.alein.blogsky.com

منم نرفتم ولی شنیدم خیلی با حال بود ابطحی هم اونجا بوده ظاهرا!!!!
کاشکی از روز قبلش همه با هم یه قراری میگذاشتیم و میرفتیم اونجا هم فال بود و هم تماشا. زیاد راجع به حست سخت نگیر مال هوای بهاریه!!!بهر حال زندگی باید کرد!!

سلام آقای مانی. خوبین؟ چه عجب بابا از این طرفا؟ دونقطه دی
خوشحال شدم از دیدنتون. در مورد جشن تولد هم والا خبرا ضد و نقیضه!!! یه سریا بهشون خوش گذشته یه سریا هم نه....
اما انشاالله سال دیگه که برنامه ریزیشون یکم منظم تر بشه و وقت ما هم اجازه بده بله فکر بدی نیست که همگی بریم...
آره خیلیا میگن مال هوای بهاره...نمی دونم.....
در هر صورت مرسی از شما. بازم تشریف بیارید. شاد٬ موفق و سلامت باشید. یا علی.

مردی که مرده بود یکشنبه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 01:59 ب.ظ http://zendeh-be-goor.blogsky.com

حال تو اینه:
آب یکجا مانده ام
دریا کجاست؟
مردم از بس زندگی تکرار شد.

حرف من اینه:
تکرار بد نیست.....اما نباید به این تکرار عادت کرد....تا بعد

سلام آقا سهند گل. خوبین؟ آره واقعا قشنگ بود.....
با حرفتون کاملا موافقم. همیشه شاد و سلامت باشید. یا علی.

کیمیا دوشنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 12:27 ق.ظ

سلام پارمیس جان خوبی؟ آره حس خیلی بدیه ولی هروقت به یه راه حل رسیدی به من هم بگو لطفن چون این روزا خیلی با این حس درگیرم.ممنونم ویه سئوال که برام پیش اومده اینکه چرا این احساس ها بین من و تو مشترکه؟

سلام خانوم کیمیای عزیز. خوبی خانومم؟ مرسی من خوبم. چه بد...چرا همه این مدلی شدن؟!!):
دو نقطه دی : نمیدونم ....شاید خیلی شبیه هم هستیم... جالب بود واسه منم...
همیشه شاد٬ موفق و سلامت باشید. یا علی.

سعید دوشنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 11:58 ق.ظ http://mastaneh.blogsky.com

سلام پارمیس عزیز ...

آره تجربه این احساسی که گفتی رو دارم!!! خیلی سخت و بده. نمی دونم چرا دست از سر ما بر نمی داره و متاسفانه کاریش هم نمی شه کرد! البته همونطور که خودت گفتی توکل یکی از بهترین راههای مبارزه با این احساسه ... ایشالا که هیچ وقت دیگه این احساس نه سراغ شما نه کس دیگه نیاد!

در مورد جشن تولد بلاگ اسکای هم عارضم که من رفته بودم! در کل با نیومدنت چیزی رو از دست ندادی!!! همچینام جالبنک نبود یه مراسم خسته کننده که اگه اجرای موسیقی و پذیرایی آخرش نبود بیشتر شبیه مجلس ختم بود تا تولد!!! ایشالا دفعه های بعد بهتر میشه ...

دلت شاد ...

به آقا سعید با معرفت. سلام. خوبین شما؟
چه بد که شما هم تجربش کردین...آره دیگه خدا کمکمون می کنه انشاالله.... یکی از دوستان توی همین کامنت ها گفته بودن این یه حسیه که فقط سراغ انسان های شریف میاد (همون شکلک یاهو که داره ابروهاشو میندازه بالا) (دو نقطه دی) یکم امیدوار شدیم...(خنده)
اااا جدی شما رفته بودین؟ عجب... پس چه تولدی بوده!!!
انشاالله واسه سال بعد... مرسی از شما دوست عزیز. خوشحال شدم. بازم تشریف بیارید خوشحال مشیم. در پناه حق. شاد٬سلامت و موفق باشید.

... اولین قرار دوشنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 06:30 ب.ظ http://1st-gharar.blogsky.com

سلام!
==================================
:::: نظر بچه های بلاگ اسکای درباره برنامه جشن تولد :::::
==================================
موفق باشید

http://1st-gharar.blogsky.com

سلام سلام. خوش اومدین. مرسی از حضورتون. چشم حتما سر میزنم. موفق٬ شاد و سلامت باشید. یا علی.
بازم تشریف بیارید خوشحال میشم.

سلمان دوشنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 10:05 ب.ظ http://aloneeyes.blogsky.com

سلام پارمیس جون
خوبی؟؟
احساس می کنم که دیگه منو فراموش کردی با غریبه شدی دیگه ...
روز های زندگی منم دیگه داره تکراری میشه .....
این روزا اصلا حالم خوب نیست به کمکت نیازمندم .....
برام دعا کن

موفق باشی

سلام آقا سلمان گل گلاب. خوبین؟ ): ای بابا من که میان همیشه به خدا... این حرفا کدومه ... فرموش کردیو غریبه شدیم٬ داشتیم اصلا؟!!!
نه به خدا من هر وقت که میام به دوستان سر بزنم به همگی شما سر می زنم. اما راستش خودم هم یکم گرفتارم تا حالا بارها بقیه هم اعتراض کردن که برنامه ی آپ دیت هات نامنظم شده دیر به دیر میای اما فقط الان می تونم بگم شرمنده اصلا بیشتر از این فعلا فرصت ندارم انشاالله که منو می بخشید. قول میدم جبران کنم.
دوست عزیز من هر کمکی از دستم بربیاد در خدمتم.چشم اگه قابل باشم حتما دعا هم می کنم. توکل کنید به خدای مهربون بی جواب نمیذاردتون.همسشه شاد٬ موفق و سلامت باشید. لبتون خندون. یا علی.

رضا دوشنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 11:10 ب.ظ http://www.reza8mile.blogsky.com

از طرف من به آقای روزبهان برمکی سلام برسانید چون خواستم در وبشون نظر بدم اما به دلیل فیلتر بودن کل وبلاگ و ناتوانی آنتی فیلتر در این زمینه ممکن نشد! نظر ایشون در مورد تغییرات اجتماعی از پائین به بالا - بسیار متین است و از نظر جامعه شناسی سیاسی نیز درست است!

سلام آقا رضای با معرفت. خوبین؟ مرسی که تشریف آوردین خوشحال شدم. اما در مورد نظرتون: چشم سلام می رسونم اما راستش من هم مثل شما موفق نشدم به سایتشون برم تا همین چند روز پیش هم باز بودا اما....
با شما کاملا موافقم. همیشه شاد و پیروز باشید. یا حق.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد