آپادانا

نرسیده به درخت کوچه باغی است که از خواب خدا سبزتر است و در آن عشق به اندازه پرهای صداقت آبی است...

آپادانا

نرسیده به درخت کوچه باغی است که از خواب خدا سبزتر است و در آن عشق به اندازه پرهای صداقت آبی است...

کوچه پس کوچه ی خاطره ها

لب دریای خیال هستم! به غروب خورشید می اندیشم که چه بی تاب، توانایی روشن بودنش را می بخشد...

ای کاش شهاب، خیال مرا هم به جشن گرم ستاره ها می برد، آنگاه با گونه های مهتاب آشنا می شدم...

فردا باید دنیایی را که در آن زیر بارانی از واژه های محبت، الفبای زندگی می آموختیم، به دست فراموشی بسپاریم؛ کلاسی که در آن، قدیمی ترین قصه های شیرین کودکانه را مرور می کردیم و تمام صفحه ی وجودمان را بذر آلاله ی امید می کاشتیم. لحظه های باهم بودن و برای هم بودن به پایان خواهد رسید...

شاید که روزی دوباره از کوچه پس کوچه های خاطره گذری کردیم تا به یاد سپیدی گچ های تخته سیاه و پنجره ی کوچک کلاس، عکسی از یک منظره ی سفید و پاک را در دفتر خاطراتمان نقاشی کنیم...!

(پونه مرادی)

 

 

 

 

چشم هایت تلاوت محبت

لب هایت بارانی بهارانه

پایان خشکسالی دل ها...!

و دست هایت سخاوت همه ی خورشید ها!

تو به آسمان از همه نزدیک تری...

دعا کن دمی با تو باشیم

آنگاه سیر همه ی کهکشان ها دشوار نیست...!!!
نظرات 5 + ارسال نظر
مصطفی جمعه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 04:25 ب.ظ http://mostafa-sh.blogsky.com

سلام
تویه قالب وبلاگ کاری انجام ندادین ؟
در زمان ارسال لوگو پیغام خاصی میده ؟؟

سلام آقا مصطفی. خوبین؟ مرسی که سر زدین...
راستش نه اصلا با قالب وبلاگ کاری نداشتم...
در زمان ارسال هم فقط میگه: فرمت فایل انتخابی باید gif باشد! در صورتی که فقط همین فرمت رو من هم انتخاب کردم. ):
در هر صورت مرسی از شما. شاد٬ موفق و سبز باشید. یا حق.

Farshooshtar شنبه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 02:59 ب.ظ http://Farshooshtar.blogspot.com

کاش میومدی جشن تولد بلاگ اسکای!

سلام به شما دوست عزیز. خوشحالم از آشنایی با شما. مرسی که تشریف آوردین...
ممنون. ااا شما رفته بودین؟ خوش گذشت؟ آخه انقدر یه باره اعلام کردن که همه غافلگیر شدن. به قول یکی از دوستان( نقره ای) حرکت عجیب ٬ بعید و دور از انتظاری بود... (دو نقطه دی). بدون برنامه ریزی هم نمی تمی تونستم به کارام برسم. انشاالله اگر خدا بخواد من هم بتونم سال دیگه! بازم منتظر حضور سبزتون هستم. شاد٬ سلامت و پیروز باشید. در پناه حق.

مهران شنبه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 07:48 ب.ظ http://hashiyee.blogfa.com

سلام زیبا و قشنگ مثل همیشه
دلم می خواست در جواب چیزی بنویسم ولی ذهنم یاری نمی کنه ُ به کامپیوتر کافی نت اصلا عادت نمی شه کرد
اومدم کخ فقط از نوشته هات عقب نیوفتم

سلام آقا مهران. خوبین؟ مرسی واقعا ممنون... وای واقعا رفتین کافی نت و حتی از اونجا هم به من سر زدین؟ مرسی از شما خیلی ممنونم. نمی دونم چی باشید بگم... فقط خیلی با معرفت هستین....
همیشه شاد٬ موفق و سبز باشید. یا علی.

مردی که مرده بود شنبه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 08:18 ب.ظ http://zendeh-be-goor.blogsky.com

آنگاه سیر همه ی کهکشان ها دشوار نیست.....تا بعد

سلام آقا سهند. خوبین؟ مرسی از شما...
همیشه شاد٬موفق و سبز باشید. یا علی.

۞ نسیم صبــــــا ۞ شنبه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 08:50 ب.ظ http://f925s68.blogsky.com

تو ای نسیم صبا بر به یار ما پیغام*****
که چشم ما به رهت شد در انتظار سپید

سلام
پست زیبایی بود

موفق باشی***

سلام به شما دوست عزیز. مرسی از شما٬ ممنونم که به من سر زدید. مرسی. باز هم منتظر حضور سبزتون هستم. شاد٬ پیروز و سبز باشید. یا علی.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد