آپادانا

نرسیده به درخت کوچه باغی است که از خواب خدا سبزتر است و در آن عشق به اندازه پرهای صداقت آبی است...

آپادانا

نرسیده به درخت کوچه باغی است که از خواب خدا سبزتر است و در آن عشق به اندازه پرهای صداقت آبی است...

خوبه که بدونیم...

پیامبر اکرم (ص):

خدای تبارک و تعالی فرمود: به عزت و جلالم سوگند، که برای بنده ام دو ترس و دو امنیت را با هم فراهم نمی آورم؛ پس اگر در دنیا خود را از من ایمن بداند، در روز رستاخیز او را هراسان کنم و اگر در دنیا از من بترسد، در روز قیامت او را ایمن گردانم.

 

 

امام علی (ع):

جز از گناه خود مترس و جز به پروردگار خود امید مبند.

 

 

 

سقراط:

شیرینی یه بار پیروزی به تلخی صد بار شکست می ارزه!

 

 

ادگار آلن پو:

ضعیف الاراده کسی که با هر شکستی بینشش عوض میشه!

 

 

شکسپیر:

میراثی گرانبهاتر از راستی و درستی نیست.

 

 

دیل کارنگی:

اگه می بینی کسی به روی تو لبخند نمی زنه، علت رو در لب های فرو بسته ی خودت جست و جو کن!!!

 

 

توتل:

به اشخاصی که از فرصت های مناسب زندگیشون کمال استفاده رو می برن، میگن خودساخته!

 

نظرات 12 + ارسال نظر
مردی که مرده بود پنج‌شنبه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 12:14 ق.ظ http://zendeh-be-goor.blogsky.com

اول

سلام.خوبین؟ اول؟!!! (دو نقطه دی)

مردی که مرده بود پنج‌شنبه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 12:15 ق.ظ http://zendeh-be-goor.blogsky.com

جز از گناه خود مترس ..........این خیلی عالی بود...خیلی....من بدجوری به این جمله اعتقاد دارم....

سلام آقا سهند. خوبین؟ مرسی که اومدین ممنونم خوشحال شدم. مرسی از لطف شما...
موفق و شاد باشید. یا حق.

محمدرضا پنج‌شنبه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 12:19 ق.ظ http://sayelabkhandeto.blogfa.com

سلام دوست عزیز
مرسی از اینکه قدم رنجه کردی و تشریف آوردی
اگه دوست داشته باشی
لینک کنیم
خوبو خوش باشی

سلام آقای محمد رضا. خوش اومدین.مرسی از شما. خواهش می کنم اختیار دارید. ممنونم. موفق و شاد باشید. یا حق.

علی سلطانی مجد پنج‌شنبه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 01:14 ق.ظ http://asheghi4u.blogsky.com

سلام خانم پارمیس
خوب مرسی مطالب آموزنده ای بود
منم یه چیزی میگم اینکه
زندگی کوتاه تر از اون چیزیه که فکرشو میکنیم اما فقط وقتی تمموم بشه اینو میفهمیم یدیش اینه همین این از خودم بود

سلام آقای علی. خوبین؟ مرسی از لطف شما دوست عزیز.
جمله ی خیلی قشنگی بود مرسی...آدم رو به فکر فرو می بره...
ممنونم از شما. خیلی خوشحال شدم از اینکه تشریف آوردین. موفق و شاد باشید. یا حق.

کیمیا پنج‌شنبه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 01:43 ق.ظ

سلام پارمیس عزیز.خوبی عزیز؟ اول از همه یه تشکر بابت اینکه با این اوضاع به فکر این دوست حقیرت هستی بهت بدهکارم ممنونم که به یادم هستی و دوم اینکه احادیث حضرت علی (ع) هرکدوم یه نکته ظریف داره که اگه باورش کنیم مطمئنن اون احساسی که بعضی وقتها سراغمون میاد حل میشه ولی مشکلمون اینه که ایمانمون ضعیفه البته خودم رو گفتم که اگه فقط همین حدیث رو بهش ایمان داشتم عمرم خیلی مفیدتر سپری میشد. پست عالی بود ممنون .
شادوپیروز باشی.

سلام خانوم عزیز. خوبی گلم؟مرسی بد نیستم خوبم... وای منو شرمنده نکن. مرسی از لطفتون عزیز. دوست عزیز کدوم بدهکاری؟ ای بابا...
مرسی از شما خانومی .ممنونم که بهم سر زدید خوشحال شدم. شاد و موفق باشید. یا حق.

مهدی ومجتبی پنج‌شنبه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 08:05 ق.ظ http://memaraneeshgh.blogfa.com

سلام پارمیس خانم.
مرسی که به دیدنمون اومدی.آپت قشنگ بود.
من جدیدآپ کردم.وقت بهتون اجاذه داد به دیدنم بیا.
خوشحال میشم.
موفق باشی.

سلام به شما. خوبین؟ ممنونم که به من سر زدید مرسی.
مرسی از لطفتون. چشم . میام اما دیر شده ببخشید.
ممنونم. شاد و موفق باشید. یا حق.

mehran پنج‌شنبه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 10:41 ق.ظ http://hashiyee.blogfa.com

migam yadam bayad bashe ke in postet ro print begiram bezanam be dar va divar khoone . fekr konam agar kasi tamam in masael ro dar nazar begire az yek adam kamel ham kameltar mishe

mersi az babat lotfi ke be man dari va hamin tor az babat mataleb zibat

سلام آقا مهران. خوبین؟ مرسی که اومدین خوشحال شدم.
مرسی شما لطف دارید ممنونم.
بازم تشکر. شاد و موفق باشید. یا حق.

بهنام پنج‌شنبه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 02:35 ب.ظ

سلام پارمیس جان
نیچه:انسان موجود عجیبی است اگر به او بگویی درآسمان ۹۹۹۰۰۰ ستاره وجود دارد/ خدا وجود دارد باور میکند اما اگر به پارکی برود و ببیند که روی نبمکت های پارک نوشته شده است مراقب باشید رنگی نشوید انگست خود را به نیمکت می زند تا مطمئن شود!!!!!!!!!!!!!
ممنون از اینکه همیشه شرمندم میکنی
امیدوارم همیشه شاد و سلامت باشی
ارادتمند

سلام آقای کاتبی. مرسی که تشریف آوردین. خوشحال شدم.
خیلی قشنگ بود مرسی...
وای ای بابا خواهش میکنم شما لطف می کنید به وبلاگ من سر می زنید. مرسی.
مرسی. شاد و موفق باشید. یا حق.

نقره ای جمعه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 12:37 ق.ظ

سلام پارمیس جان!!
نقره ای: عمراً اگه لنگمو پیدا کنی!!!!!
خیلی مخلصیم و خیلی چاکریم و منتظر قدمهای شما در گورستان وبلاگمون و یه سر زدم یه سر بزن و همین چیز میز خز و خیلا که ملت قطار می کنند و با یه لبخند گنده تحویل هم می دن و همش خزعبلات و لاطائلاتی بیش نیست!!!
ضمناً ادگار آلن پو هم یه قاتل شارلاتان بیش نبود ضمناً!
حالا هییییییییی جواب بده!!!
خاله بازیه اینترنتی هم بد رو بورسه ها!!!

۞ نسیم صبــــــا ۞ یکشنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 09:37 ب.ظ

سلام پارمیس جان
خوبی عزیز
ممنون که اومدی
ببخشید دیر کردم خودت می دونی
...........امتحان.............
خیلی عالی بود
موفق باشی***

سلام خانوم عزیز. خوبین؟ مرسی که اومدین خانومی. خوشحال شدم... بله عزیزم می دونم امتحان ... کمبود وقت.. استرس....
انشاالله موفق و شاد باشید عزیز.
ممنونم از شما. یا حق.

آذین نادری چهارشنبه 23 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 01:41 ب.ظ http://iliran.blogfa.com

سلام.
با همشون موافقم به جز آلن پو.
به قول یک بزرگی ، شعر هاش مثل فشار دادن یک جغجغه می مونه...

سلام. خوشحالم از آشنایی با شما و خوش اومدید. مرسی از نظرتون. موفق شاد و سلامت باشید. بازم تشریف بیارید. یا علی.

saeid سه‌شنبه 8 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 08:29 ق.ظ http://100tomani.blogsky.com

salam bayad eteraf konam ke kafam borid!!baba ey val kheyli hal kardam ba ebloget age mishe mano link konin ba onvane(کسب درامد بای ایرانیان)lanam shomaro ba har onvani ke khastid link mikonam movafgagh bashid ya hagh bye

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد