آپادانا

نرسیده به درخت کوچه باغی است که از خواب خدا سبزتر است و در آن عشق به اندازه پرهای صداقت آبی است...

آپادانا

نرسیده به درخت کوچه باغی است که از خواب خدا سبزتر است و در آن عشق به اندازه پرهای صداقت آبی است...

عنوان نداشته باشه بهتره!

عشق ژرف ترین شادی هاست...!

چشم به راه آنچه می خواهی نمان...بلکه با تمام وجود آنرا بجوی...!

و بدان که زندگی در نیمه ی راه با تو دیدار خواهد کرد...! اگر تدبیرها و رویاهای زندگیت با تو همسو نشدند، تو راه گم نکرده ای!!!

هر آینه که چیزی نو از خود و زندگی بیاموزی، بدان که پیش رفته ای!!!

 

 

 

هر وقت دلتنگ شدی به آسمان نگاه کن، کسی هست که عاشقانه به تو می نگرد و منتظر توست...

اشک هایت را پاک می کند و دستانت را صمیمانه می فشارد...!!!

تو را دوست دارد فقط به خاطر خودت!

 

 

نظرات 5 + ارسال نظر
نقره ای چهارشنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 02:07 ق.ظ

نه خداییش!!! حالا این ...!! رو نذاری نمی شه؟؟؟ آی اینقدر منو حرص نده بچه!!! بیا تولد بلاگ اسکای یه خورده جیغوویغ کنیم بلکه خدا شفا داد!!!!!

****
سهراب می گه ...
هیچ چشمی عاشقانه به زمین خیره نبود
هیچ کس زاغچه ای را سر یک مزرعه جدی نگرفت ...

نچ ... عشق؟؟ گشتیم ... بود ... به درد ما نمی خورد!!!

فقط دو نقطه دی ...!!!
...!!!
حرص نخورید ضرر داره!!!
(نگید باز رفتی تو مد جواب٬ آقا دیگه فقط ... میذارم بدون!!!)

نچ ... عشق؟؟ گشتیم ... بود ... به درد ما نمی خورد!!! (!!!؟؟؟؟)(عجیب بود واسم)

mardi ke morde bood چهارشنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 03:03 ب.ظ http://zendeh-be-goor.blogsky.com

من اگر به آسمان نگاه کنم دلتنگ تر میشوم

سلام آقا سهند همیشه با معرفت. نظر جالب و متفاوتی بود...
نمی دونم چی بگم... اما من به آسمون که نگاه می کنم٬ مخصوصا اگه پرنده ها توش پر بزنن می رم تو رویا...یه جور احساس سبکی و شادی میکنم... یه بار با این حس به آسمون نگاه کنید٬ می تونه تجربه ی قشنگی باشه. همیشه شاد٬ موفق و سلامت باشید. یا علی.

عطر نرگس چهارشنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 03:51 ب.ظ http://www.atrenarges.persianblog.com/

سلام پارمیس خانم . از لطف شما به عطر نرگس ممنونم . خیلی خانمی . اجرت با مادر سادات . بازم سر بزن . یا علی مدد . التماس دعا . عطر نرگس. خدانگهدارت باشه

سلام دوست عزیز. خواهش می کنم. مرسی از لطف شما...ممنونم. چشم من سر می زنم حتما.
خوشحال میشم صدای قدم هاتون رو بازم بشنوم. همیشه شاد٬ موفق و سلامت باشید. یا علی.

مهران چهارشنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 10:40 ب.ظ http://hashiyee.blogfa .com

آسمان را آن زمان شناختم که در بقچه ای سپید نوزادی بود در در میان منقار فرشته ای الهی که در لباس لک لک مهربان در آسمان شناور بودم و گرمای محبتش را با نوازش دستان خنک نسیم بر صورتم احساس کردم
..............................
شرمنده من چند روز به اینترنت ذسترسی ندارم به همین خاطر نمی تونم زیاد بهت سر بزنم ولی قول میدم جبران کنم

سلام آقا مهران همیشه با معرفت. خیلی قشنگ بود خیلی... مرسی از شما.
دشمنتون شرمنده باشه. مرسی که بهم خبر دادین. هر کجا هستین شاد٬ موفق و پیروز باشید. منتظرتون هستم. یا علی.

hamidel پنج‌شنبه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 09:07 ب.ظ http://hamidel.blogsky.com

salam parmise aziz *
azizam sharmandam bekhoda az inke kheyli dir be dir daram javabe nazarateto midam *
akhe midoooni parmis rastesh in angoshte daste rastam shikaste boood dige type kardan vasam moshkele alanesham bebakhshid age daram engelisi type mikonam *
------
az inke mibinam matalebet mesle gozashte jazabo girast khoshhalam azizam -------
---
kholase be bozorgvarit bebakhsh azizam *hamishe SHAD bash*fadat*bye

به! سلام. سلام به شما دوست عزیز. دشمنتون شرمنده باشه. آخی خدا بد نده...انشاالله که هر چه زودتر مثل روز اولش خوب خوب بشه. مرسی ممنونم از لطف شما...
خواهش می کنم٬ شما هر وقت تشریف بیارید ما خوشحال میشیم هر چند زودتر ببینیم شما رو خوشحالتر میشیم اما همین که به این سختی میاین سر می زنید خیلی ارزشمنده.... مرسی بابت لطفتون. همیشه شاد٬ سلامت و پیروز باشید. یا حق.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد