آپادانا

نرسیده به درخت کوچه باغی است که از خواب خدا سبزتر است و در آن عشق به اندازه پرهای صداقت آبی است...

آپادانا

نرسیده به درخت کوچه باغی است که از خواب خدا سبزتر است و در آن عشق به اندازه پرهای صداقت آبی است...

مسیحا برزگر:

سکوت دشوار است.

در ابتدا افکار هجوم می آورند و سکوت تو را آشفته می سازند.

نگران نباش

با تمرین و ممارست

اوضاع بهتر خواهد شد.

رفته رفته غبار افکار و دغدغه ها فرو می نشیند و

صدای خوبی، پاکی، زیبایی و خدا از ژرفای سکوت شنیده می شود.

علت بسیاری از بی قراری های مردم روزگار ما هیاهوست!

سر و صدا و هیاهو

کارایی خیال خلاق ما را کاهش می دهد.
نظرات 21 + ارسال نظر
مهران شنبه 6 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 10:32 ب.ظ http://hashiyee.blogfa.com

سکوت دشوار است و پر حرفی دردناک

................................
و علت بسیاری از بی قراری های مردم روزگار ما دل های سنگیست

-----------------------
تولد حضرت علی مبارک

به سلام آقا مهران عزیز. خوبین شما؟
مرسی بابت کامنت زیباتون ممنونم...
مرسی متشکر از شما هم مبارک باشه دوست عزیز.
شاد و موفق باشید. خیلی خوشحال شدم که بهم سر زدید.امیدوارم حوصلتون سر جاش اومده باشه.
در پناه حق. یا علی.

مهدی یکشنبه 7 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 10:09 ق.ظ http://memaraneeshgh.blogfa.com

سلااااام دوست گلم.

خوبی؟
مسی که بهم سر زدی.

بازم بیا............

موفق باشی.......

راستی..........
من هنوز در سفرم........

موفق باشی.....

سلام آقا مهدی خوبین؟ مرسی بله من خوبم ممنونم.
خواهش میکنم من هم از شما ممنونم.
چشم.
مرسی شما هم موفق و شاد باشید.
خوش بگذره...
در پناه حق.

[ بدون نام ] یکشنبه 7 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 10:33 ق.ظ

سلام
شبیه دستورات دوره های یوگا بود.
.......سکوت....سرشار از سخنان ناگفته است.........اعتراف به عشق های نهان

سلام آقا سهند عزیز. خوبین؟
بله این آقا بیشتر مقالاتشون این مدلیه اما به نظر من خیلی هاش مفیده...
خیلی کامنت تون قشنگ بود مرسی. شاد و موفق باشید. مرسی که اومدین خوشحال شدم. در پناه حق.

مردی که مرده بود یکشنبه 7 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 10:34 ق.ظ http://zendeh-be-goor.blogsky.com

این پایینی من بودم ...........یادم رفت اسم بنویسم

D: مرسی ممنون.

بهنام یکشنبه 7 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 03:05 ب.ظ http://www.bnk.blogfa.com

سلام پارمیس عزیز
ممنون از لطفت عزیزم
مثل همیشه زیبا بود اما ایندفعه خیلی زیبا تر بود
امیدوارم سلامت و شاد باشی
ارادتمند
فعلا

سلام آقای کاتبی.خوب هستین؟ خواهش میکنم دوست عزیز من هم از لطف شما بسیار ممنونم.
مرسی شما لطف دارید. شما هم همیشه شاد و موفق باشید. در پناه حق. یا علی.

مصطفی دوشنبه 8 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 10:25 ق.ظ

سلام خوب هستین

روز پدر را به بابای مهربون شما تبریک میگم.

سلام. خوبم مرسی شما خوبین آقا مصطفی؟
مرسی از لطفتون. ممنونم که به من سر میزنید. شاد و موفق باشید. در پناه حق.

۞ نسیم صبــــــا ۞ سه‌شنبه 9 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 01:53 ب.ظ

سلام
ممنون از لطفت

سلام. خوبین؟ خواهش میکنم من هم از شما خیلی ممنونم.شاد باشید. در پناه حق.

۞ نسیم صبــــــا ۞ سه‌شنبه 9 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 01:53 ب.ظ

متن زیبایی بود

مرسی دوست عزیز. موفق باشید. یا علی.

hamidel پنج‌شنبه 11 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 10:32 ب.ظ http://hamidel.blogsky.com

زندگی فرصت بس کوتاهیست...تا بدانیم که مرگ... آخرین نقطه پرواز پرستو ها نیست...مرگ هم حادثه است...مثل افتادن برگ که بدانیم پس از خواب زمستانی خاک... نفس سبزبهاری جاریست

......................................
سلام عزیز *
خیلی جالب بود دورادور تحسینت میکنم (البته اگه قابل باشم ). به امید روزهای بهتر ...بای

سلام دوست عزیز. خوبین؟ اول از همه مرسی از لطف شما کامنت خیلی زیبایی بود. و ممنونم از این همه لطفی که نسبت به من دارید. و دوم اینکه من دو مرتبه ست که دارم میام توی وبلاگ شما که نظر بدم اما قسمت نظرات اصلا باز نمیشه. این مشکل رو برطرف کنید تا بازم بتونم بیام و از مطالب همیشه خوب شما تشکر کنم. مرسی که به من سر میزنید. موفق و شاد باشید. یا حق.

۞ نسیم صبــــــا ۞ جمعه 12 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 02:03 ق.ظ

سلام پارمیس عزیزززززز
خوبی؟
من آپم و منتظر حضورت
موفق باشی
یا حق

رضا یکشنبه 14 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 12:19 ق.ظ http://www.reza8mile.blogsky.com

من با این نوشته مخالفم ! علت بی قراری تماما هیاهو نیست!
اما جمله ی آخر متن محشر بود!

سلمان یکشنبه 14 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 09:05 ب.ظ http://aloneeyes.blogsky.com

سکوت
سرشار از سخنان ناگفته است
ازحرکات ناکرده
اعتراف به عشق های نهان
و شگفتی های بر زبان نیامده .

۞ نسیم صبــــــا ۞ دوشنبه 15 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 03:19 ب.ظ http://f925s68.blogsky.com

´´´´´´´´´´´´´´¶´¶¶´¶¶
´´´´´´´´´¶¶¶¶´´´´´´¶¶¶¶¶¶
´´´´´´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶
´´´´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶
´´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶
´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶
´´¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶´¶
´¶´´´´´´´´´´´´´´´´¶´´´´´´´´´´´´´¶
´¶´´´´´´´´´´´´´¶¶¶¶´´´´´´´´´´´´´´¶
´¶´´´´´´´´´´´´¶¶´¶´´´´´´´´´´´¶´´´¶
´¶´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶´´´´´´´¶¶¶¶´´´´¶
´¶´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´¶¶´´¶´´´´¶
´´¶´´´´´´´´¶¶¶¶¶´¶´´´´´¶¶¶¶¶¶´´´¶
´´¶¶´´´´´´´¶´´´´´¶´´´´¶¶¶¶¶¶´´´¶¶
´´´¶¶´´´´´´¶´´´´¶´´´´¶¶¶¶´´´´´¶
´´´´¶´´´´´´¶´´´¶´´´´´¶´´´´´´´¶
´´´´¶´´´´´´¶¶¶¶´´´´´´´´´¶´´¶¶
´´´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶´´¶
´´´´´¶¶¶´´´´´´´¶¶¶¶¶´´´´´´¶
´´´´´´´´¶¶¶´´´´´¶¶´´´´´´´¶¶
´´´´´´´´´´´´¶¶´´´´´¶¶¶¶¶¶´
´´´´´´´´´´¶¶´´´´´´¶¶´¶
´´´´´´´¶¶¶¶´´´´´´´´¶´¶¶
´´´´´´´´´¶´´¶¶´´´´´¶´´´¶
´´´´¶¶¶¶¶¶´¶´´´´´´´¶´´¶´
´´¶¶´´´¶¶¶¶´¶´´´´´´¶´´´¶¶¶¶¶¶¶
´´¶¶´´´´´´¶¶¶¶´´´´´¶´¶¶´´´´´¶¶
´´¶´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´´´´¶
´´´¶¶´´´´´´´´´¶´´´¶´´´´´´´´´´¶
´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶

سلام
قصد آپ کردن نداری؟؟؟؟؟؟؟؟
منتظرماااااااا
آپ کردی خبر بده
قربانت
یا حق

۞ نسیم صبــــــا ۞ جمعه 19 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 06:12 ب.ظ

امروز جهان پر از نشاط و طرب است
در جلوه گری وجه دلارای رب است
این شمس، جمال احمد از شرق حراست
یا معجزه ی ماه شریف رجب است

*،*،*،*،*،*،*،*،*،*،*،*،*،*،*،*،*،*،*،*،*،*،*،*،*،*،*،

سلام

عیدت مبارک

به روزم و منتظر حضورت

موفق باشی

یا حق

مهدی یکشنبه 21 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 08:09 ق.ظ http://memaraneeshgh.blogfa.com

سلاااااااام پارمیس جان
خوبی؟
ممنون که اومده بودی بهم سرزده بودی.
من از سفر بالاخره برگشتم.

خوش باشی

مردی که مرده بود یکشنبه 21 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 08:57 ب.ظ http://zendeh-be-goor.blogsky.com

این لوگو از غیبت شما هم مشکوک تره.......

کیمیا دوشنبه 22 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 06:19 ب.ظ

سلام دوست عزیز.بالاخره انقدر آپ نکردی که من بااینهمه مشغله ام رسیدم که کامنت بذارم.(خنده وچشمک)
مرسی که منتظرم موندی(چشمک!!!!!!!)
برات آرزوی موفقیت دارم .یاعلی.

کیمیا دوشنبه 22 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 06:34 ب.ظ

اگه ازت خبرنداشتم من هم نظر آقاسهند روداشتم غیبت مشکوک و بدترازاون لوگوی مشکوک.......(خنده وچشمک)

سعید جمعه 26 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 10:33 ب.ظ http://mastaneh.blogsky.com

سلام پارمیس عزیز ...

واقعا که درست گفته ... مشکل اصلی ما هیاهو هستش که از همه چیز دورمون کرده ...
انتخابهات همیشه عالیه ...
راستی لوگوی جدید مبارک ... خبریه؟ شیرینی به ما نمی دی؟!! :)

دلت شاد ...

همونی که یه روز میشناختیش شنبه 17 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 01:26 ق.ظ

سلام به میم عزیزم اینجا برات می نویسم چون می دونم سر میزنی و می خونی

دلم گرفته وقتی یاده اون حرفای قشنگ که به هم میزدیم ، چتامون تا صبح ، حرفامون پشت تلفن یادته آینده رو چه قشنگ ساخته بودیم یادته چه قول و قراری گذاشته بودیم .

راستی بزار از اونروز به یاد موندنیمون بگم اون روزی که اومدی تو شهرمون یادته تو پارک روی نیمکت کنار هم ،

درخته رو یادته روش پر یادگاری بود چه حرفای قشنگی یادت میاد روزه اولی که همو دیدیم

اون کاغذی که به هم دادیمو نگهش داشتی ؟

چه خوبیها زود جاشو به بدیها داد فکرشو میکردی که نشه من و تو ما بشیم یادته اونروزی قبل کنکورو ، فکر امروز و میکردیم ؟

یادته میگفتم صدات قشنگه

راستی همه اون برگه هات و سوالات و هزار بار خوندم جواب همه سوالاتو دادم

، یادته بار اولی که گفتی دوسم داری چقدر ذوق کردم

یادت میاد وقتی سه روز ازت بی خبر بودم چی شدم چه سخت گذشت اون سه روز

. یادته تو چت هر چی می شد میگفتم نرو ، نرو ، خدا یکی تو هم یکی

اون آیه از قران که بم دادی هنوزم تو جیبم راستی گلایی که میدادی رو خشک کردم رو دیوارمه

یادته هر چی می شد بهت میگفتم مثبتم یا منفی تو یه جواب میدادی ، من یه جواب میدادم : مثبت

چی شد اون دوست داشتنامون

چی شد حرفای قشنگو عاشقانمون

چی شد اون علاقه و مهر و وفا

کجاست اون رفیق نیمه راه ما .

چه زود گذشت روزای قشنگمون روزای آبیو شبای مهتابیمون

فقط اومدم بهت بگم میم عزیزم هنوزم دوست دارم.

اونی که یه روز بهش گفتی دوسش داری و دوستدار همیشگی تو ع

mamad جمعه 27 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 01:38 ب.ظ http://www.mamad1930

سلام
وب باحالی داری.واس همین اگه با تبادل لینک مشکل نداری.من را با نام(اشعار غم انگیز)لینک کنید.
به من اطلاع دهید که شما را با چه نامی لینک کنم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد