آپادانا

نرسیده به درخت کوچه باغی است که از خواب خدا سبزتر است و در آن عشق به اندازه پرهای صداقت آبی است...

آپادانا

نرسیده به درخت کوچه باغی است که از خواب خدا سبزتر است و در آن عشق به اندازه پرهای صداقت آبی است...

یه تبریک کوچولو به یه قلب لطیف...

                  ای به سبک خیال٬ مهربان و شور انگیز....

                                                                                     میلاد تو....

       آغاز آب و سیب و اطلسی ست.....

                                                    پس ارزانی تو باد٬ فانوس های آسمان...!!!

 

                                                      تولدت مبارک...          

نظرات 19 + ارسال نظر
فرزاد پنج‌شنبه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 12:38 ق.ظ http://top2007.blogsky.com

سلام
وبلاگتون حرف نداره
امیدوارم همیشه موفق باشید

سلام آقای فرزاد. خوبین؟ خوش اومدین. خوشحالم از آشنایی با شما. مرسی واقعا ممنون. شما لطف دارین. بازم تشریف بیارید. خوشحال میشم.همیشه شاد٬ موفق و سلامت باشید. یا حق.

علی سلطانی مجد پنج‌شنبه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 12:43 ق.ظ http://www.asheghi4u.blogsky.com

سلام خانم پارمیس خسته نباشید . خوبه که یکی از ما حمایت کرد .مرسی از پاسخ شما . موفق و پیروز باشید .

سلام علی آقا. خوبین؟ مرسی سلامت باشید. خواهش می کنم.
مرسی که اومدین.
شاد و سبز باشید. یا حق.

یکی پنج‌شنبه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 12:46 ق.ظ

سلام خوبید داشتم وبگردی می کردم وب شما رو دیدم دیدم تبریک گفتید نمی دونم به کی اما منم تولدمه فردا نکنه می دونستید من امشب وبلاگتونو پیدا میکنم . اه حالا منو نگاه چه به خودم گرفتم . چون زیاد کسی بهم تبریک نگفته این تبریکتونو من می دزدم . می گم مرسی

سلام.خوش اومدین.ااااااااا پس تولد شما هم مبارک....
انشاالله همیشه سلامت و شاد باشید.
ای بابا خواهش می کنم.... منم میگم: منم مرسی (دو نقطه دی)
شاد و سبز باشید. یا حق.

کیمیا پنج‌شنبه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 01:33 ق.ظ

سلام پارمیس جان ای بابا من هرچی می دوم که نمیتونم به پای شما برسم خانومی (چشمک وخنده)

سلام عزیزم. (دو نقطه دی)
خب چشم ما یکم سرعتمون رو کم می کنیم....آهسته و پیوسته.... آهستش رو می تونم قول بدم اما فعلا پیوستشو نمیدونم واسه همین قول نمیدم که بد قول نشم...(خنده و دو نقطه دی)
همیشه شاد و سبز باشی. یا حق.

کیمیا پنج‌شنبه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 01:38 ق.ظ

من هم به این قلب لطیف تبریک میگم میلادش رو بهش بگین ببخشید که شعر یا متن ادبی ندارم تقدیمش کنم ولی همین تبریک ساده من رو بپذیرند.

تشکر خانومی.مرسی... نه بابا خواهش میکنم همین که تبریک گفتین یه دنیا ممنون... دلت سبز و بهاری. یا حق.

مردی که مرده بود پنج‌شنبه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 10:55 ق.ظ http://zendeh-be-goor.blogsky.com

حداقل دوستیمون رونمیبازم.....اگر آرزوم رو باختم.....راستی شما چرا گفتید که دوست ندارید برنده باشید؟......من اگر دل شما رو شکستم معذرت میخوام.......بیا این دل من....از بالای بلند ترین قله ی کوه غرور پرتش کن پایین..دوست میمانیم.....کودکی میبینی رفته از کاج بلندی بالا......و از او میپرسی خانه ی دوست کجاست

سلام آقا سهند. خوبین؟معلومه دوستی رو نباید باخت...آرزو رو از نو میشه ساخت... خب آخه کی دوست داره که توی دل شکستن برنده باشه که من دومیش باشم...( ناراحت)
نه بابا خواهش می کنم...بالاخره پیش میاد ناراحتی٬ یه آن آدم داغ میکنه... میگذره...مهم نیست..من هم از شما معذرت می خوام اگه ناراحت تون کردم البته اگه نداره...
ای بابا این چه حرفیه...من هیچ وقت نه غرور و نه دل هیچکی رو نمی شکنم...شاید اینجوری یکم به انسانیت بشه نزدیک تر شد...دوست می مونیم (خنده).
مرسی از شما دوست عزیز. دلتون سبز و بهاری. شاد باشید. به خدا میسپارمتون.

مهران پنج‌شنبه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 04:50 ب.ظ http://hashiyee.blogfa.com

این که پیغام خصوصه ُ فقط بگم ای صاحب قلب لطیف تولدت مبارک
........................
اما در مورد قبلی می دونی زندان انفرادی چقدر ترسناکه اونم از اون نوعی که تو آرزو داری توش زندانی بشی
؟؟؟؟؟؟

سلام آقا مهران.خوبین؟ ممنونم که سر زدین مرسی. تشکر از لطفتون بابت تبریک...
می دونم که زندان انفرادی وحشتناکه...اما این زندان شاید خیلی با اون فرق داشته باشه...شایدم نه... راستش نمی دونم...این متن رو دیدم خیلی روم اثر گذاشت... شاید حق با شما باشه.
در هر صورت مرسی از شما.
دلتون سبز و بهاری.شاد باشید. به خدا میسپارمتون.

بهنام پنج‌شنبه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 10:05 ب.ظ

سلام پارمیس جان
ممنو ناز اینکه با محبتت و اومدنت به بلاگ من رو شرمنده میکنی
خیلی قشنگ بود مرسی که خبرم کردی
کاش همه میتونستن از این احساسات و عواطف بهره ببرند اما حیف که بعضی ها به این راحتی قادر نیستند...
در هر حال امیدوارم موفق باشی
ارادتمند
فعلا

سلام آقای کاتبی با معرفت. خوبین؟ مرسی که مرتب بهم سر میزنید با اینکه می دونم گرفتارین...
خواهش می کنم ای بابا این چه حرفیه...
مرسی از شما....
آره واقعا حق با شماست٬ خیلی ها از عواطف بشری چیزی نمی دونن البته شاید نمی خوان که بدونن....
مرسی. دلتون سبز و بهاری. شاد باشید. به خدا میسپارمتون.

امیر جمعه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 05:18 ب.ظ http://www.farzaneh.uni.cc


این آسمان ویروس دارد ، بال ممنوع

هر کس پریدن دوست دارد ، حال ممنوع

سلام

احوال شما ؟

پست جدیدم یه کم بوی " سیاسی " میده !

خطر فیلترینگ وبلاگمو تهدید می کنه !

اما ... بــــــادابــــــاد

سلام آقای امیر. خوبین؟ مرسی خوبم ممنونم. خوش اومدین.
ای بابا خب سیاسی چرا.... (دو نقطه دی)
چشم میرسم خدمتتون...
مرسی که تشریف آوردین. دلتون سبز و بهاری. شاد باشید. یا حق.

امیر جمعه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 05:19 ب.ظ http://www.farzaneh.uni.cc

مــــــمنـــــــوع....
.
.
.
.
.
قحطی ترانه
غیر شیون ممنوع!
رویش
در این دشت سترون
ممنوع!
ای مرد!
در این زمانه ی نامردی
حرفی از جنس عشق
- از زن -
ممنوع!
.
.
.
.
.
با این پست ، آپـــــــم !

خیلی قشنگ بود... جای فکر کردن داره . . .
مرسی از شما. یا علی.

امیر جمعه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 05:20 ب.ظ http://www.farzaneh.uni.cc

قشنگ می نویسی .

تبریک می گم .



پذیرای حضور گرمتون هستم .

منتظرتونم .

بیا یین .

مرسی واقعا ممنونم از شما.
انشاالله که با راهنمایی های شما و تمامی دوستان عزیز نوشته هام رو به بهبودی بره...
مرسی از شما.چشم حتما میرسم خدمتتون.
چشم. شاد باشید. یا علی.

هادی شنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 01:21 ق.ظ http://vahid132.blogfa.com

سلام پارمیس گرامی، خسته نباشی
خوشحال میشوم با هم تبادل نظر و ارتباط وبلاگی داشته باشیم.
شاد و موفق باشی.

سلام آقای هادی.خوش اومدین. ممنونم. می تونیم توی کامنت ها از نظرات هم مطلع بشیم و باعث بهبود مطالب بشیم. این طور نیست؟ خوشحال میشم سر بزنید من هم به وبلاگتون سر میزنم. مرسی. شما هم شاد و موفق باشید. یا علی.

محمدرضا شنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 10:31 ق.ظ http://sayelabkhandeto.blogfa.com

چقدر ثانیه ها نامردند
گفته بودند که بر میگردند
برنگشتند وبعد از رفتنشان
بی جهت عقربه ها میگردند

سلام آقا محمد رضا. خوبین؟ ممنونم که به وبلاگ من سر زدید.
شاد و موفق باشید. یا علی.

مهدی ومجتبی شنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 01:11 ب.ظ http://memaraneeshgh.blogfa.com

سلام پارمیس جون.
ممنون که به ما سرزدی.خوشحالم کردی.
آپ نازی بود. منم به اون قلب لطیف تولدش رو تبریک میگم.
جدیدآپ کردم.بیا پیشم.
دوستدارت معماران عشق.

سلام به شما دوستان محترم. خوبین؟ مرسی از شما.
ممنونم. من هم ممنونم که به من سر زدین. چشم سر میزنم. شاد و موفق باشید. یا حق.

[ بدون نام ] شنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 01:45 ب.ظ http://www.wall.blogsky.com

سلام
شاید باید منم بگم...تولدت مبارک...

سلام. حال شما؟ چه عجب از این طرفا؟ بگید حالا خودت خیلی میای ( دو نقطه دی). مرسی که سر زدین ممنونم. بابت تبریک هم مرسی. شاد و موفق باشید. یا علی.

۞ نسیم صبــــــا ۞ شنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 07:00 ب.ظ http://f925s68.blogsky.com

سلام

اگر آن ترک شیرازی به دست آرد دل مارا

به خال هندویش بخشم سمرقند و بخارا را

تولدش مبارک...

آپم

سلام خانوم عزیز. خوبین؟ مرسی که مرتب سر میزنین. ممنونم واسه خاطر تبریکتون. چشم سر میزنم. شاد و موفق باشید. یا حق.

مصطفی یکشنبه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 05:43 ق.ظ http://mostafa-sh.blogsky.com

سلام خوبی؟؟

من به کسی که مورد نظرتون بهش تبریک میگم

و امیدوارم ۱۰۰+۱۰۰+۱۰۰ سال زنده و شاد باشه

سلام آقا مصطفی. خوبین؟ مرسی که سر زدین.
ممنونم واسه خاطر تبریکتون. واقعا مرسی. شاد و موفق باشید. یا علی.

نقره ای دوشنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 02:38 ب.ظ

اوهوم ... مبارک!

آدمک سه‌شنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 11:37 ب.ظ http://toyman.blogsky.com

سلام. وبلاگ بسیار جالبی دارین. خوشحال میشم به من سر بزنین. میتونیم تبادل لینک کنیم؟

سلام. خوش اومدین. خوشحالم از آشنایی با شما. مرسی ممنون از لطفتون. چشم سر میزنم حتما.شاد و موفق باشید. یا علی.
من لینک شما رو اضافه کردم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد