آپادانا

نرسیده به درخت کوچه باغی است که از خواب خدا سبزتر است و در آن عشق به اندازه پرهای صداقت آبی است...

آپادانا

نرسیده به درخت کوچه باغی است که از خواب خدا سبزتر است و در آن عشق به اندازه پرهای صداقت آبی است...

شاید یه گپ شایدم تلنگر

نیرویی برتر از نیروی این دو جنگاور نیست : یکی زمان و دیگری شکیبایی!!!

 

در زندگی هیچوقت خودت را با دیگری مقایسه نکن زیرا تو برتری هایی داری که او ندارد شاید هم او خود را با تو مقایسه می کند اما به زبان نمی آورد سعی کن خودت را در برابر دیگری کوچک تلقی نکنی زیرا تو بهترینی.

 

روزگار آموزگار شگفتی است که با زبان بی زبانی ما را راهنمایی می کند و این ما هستیم که چشم و گوش را بسته ایم و همه چیز را نادید گرفته ایم.

 

 ایرانی با آموختن نسبت دیرینه ای دارد. اما با برتری جویی هم بیگانه نیست. آتش برتری جویی او٬ تمام دانش او را به باد میدهد...(امیرکبیر)

نظرات 13 + ارسال نظر
کیمیا جمعه 22 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 08:17 ب.ظ

سلام پارمیس جان.ممنونم از لطفی که نسبت به من داری عزیز!انشالله زنده باشی و پیروز.سخنان آموزنده ای بود .آری بازمان همه چیز حل میشود وشایدهم درنظرخیلی ها فراموش.وروزگارآموزگارخوبی است اما بعضی چیزهاروبه قیمت بسیاربالایی می آموزدطوری که ممکن است پس ازآموختن دیگرتوانی برای بکاربستن آنچه که آموخته ایم نباشداما ماهم مقصریم خیلی وقتها دوست داریم تجربه ای روکه آموخته ایم دوباره تکرارش کنیم بااینکه پایانش را میدانیم.
امیدوارم همیشه توزندگیت موفق وپیروزباشی اسم این نوشته هاروهم هرچی دوس داری بذار شاید یه گپ شایدم دردودل.
ممنونم به خاطر دعاهات ومنتظرفرصتم حتما بهت اطلاع میدم.پس فعلا.یاعلی!



سلام عزیزم. حال شما؟
بله حق با شماست. زمان... شاید فراموشی...نمی دونم...آره واقعا اینو قبول دارم که گاهی آموزش های روزگار واسه آدم گرون تموم میشه...
مرسی از شما دوست بسیار عزیزم. من هم منتظر شما هستم و واستون بهترین لحظات رو آرزو میکنم. انشاالله که هر چی خیر وخوبیه واست پیش باید. شاد و سلامت باشی عزیز. منتظرم. در پناه حق.

Farshooshtar جمعه 22 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 08:19 ب.ظ http://farshooshtar.blogspot.com/

مرسی از انتخاب خوبت

سلام خوبین؟
مرسی که بهم سر زدین و ممنونم از لطف شما. موید و پیروز باشید. در پناه حق.

hamidel شنبه 23 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 10:03 ب.ظ http://hamidel.blogsky.com

تقدیم به آنانکه ازعشق می میرندودم برنمی اورند
تقدیم به سکوت شب.........وشکوه مهتاب
به اشکهای سوزان وخنده های ناامید.......
تقدیم به طلوعی که غروبش منم
..................................................
پارمیس عجب چیزایی مینویسی جدیدا * فوق العاده بودن واسه من تلنگر بودن عزیزم
۰. همیشه شاد باش

سلام دوست عزیز. خوبین؟ خوشحالم که مرتب بهم سر میزنید و البته مرسی از لطف شما. خیلی لطف دارین ممنونم...
همیشه شاد و موفق باشید. در پناه حق.

نقره ای یکشنبه 24 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 01:23 ق.ظ

زمان رو به جنگاور تشبیه کردن چه حسی داره؟؟؟ (الان جداً جوابی از طرف خودت می خوام!!)

سلام. خوبین؟ چون گفتید جواب بده دارم جواب میدم ها...
مرسی که بهم سر زدین.. اما در مورد پاسخ شما باید عرض کنم که
راستش احساس خوبی دارم میدونید چرا؟ چون همیشه ما آدما داریم با زمان میجنگیم.واسه اینکه گاهی میخوایم زود بگذره اما دیر میگذره و ما رو به نزاع با خودش دعوت میکنه و گاهی برعکس٬ گاهی می خوایم دیر بگذره اما زود میگذره و اینجاست که باز شمشیرشو واسمون از رو میکشه و ما رو مجبور میکنه علیهش به جنگ بریم این نزاع میتونه لفظی باشه و میتونه عملی اما حیف که معمولا در نوع عملیش بازنده به احتمال زیاد ما آدما هستیم...
مرسی از شما دوست عزیز. موفق و شاد باشید. در پناه حق.

رضا یکشنبه 24 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 02:13 ق.ظ http://www.reza8mile.blogsky.com

استفاده کردم ! هر ۴ جمله بسیار تامل برانگیز بود و جمله ی امیرکبیر ژرف تر !

سلام اقا رضای همیشه با معرفت. خوبین شما؟
مرسی از لطف شما دوست عزیز. شاد و موفق باشید. در پناه حق.

sh.kh یکشنبه 24 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 04:40 ق.ظ http://khodaam.persianblog.com

Gaman nakonam harfe hesaab nazar dashte bashe:) MAnam nazari nadaram :D

سلام دوست عزیز.خوبین؟ ممنونم که بازم بهم سر زدین مرسی.
این نظر خیلی قشنگ و متفاوتی بود مرسی از شما. البته خیلی خیلی ممنونم از بابت لطف شما. منتظرتون هستم. همیشه شاد و موفق باشید. در پناه حق.

سلمان یکشنبه 24 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 12:05 ب.ظ http://aloneeyes.blogsky.com

سلام پارمیس جون
خوبی؟؟مرسی از این که به من سر زدی
جملات قشنگ و مفهومی بود
موفق باشی

سلام آقا سلمان عزیز.مرسی خوبم شما خوبین؟
خواهش میکنم من هم از شما ممنونم بابت اینکه به من سر زدید و یادی از ما کردید.
مرسی شما لطف دارید.
موفق و شاد باشید دوست عزیز. در پناه حق.

مهران یکشنبه 24 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 11:16 ب.ظ http://hashiyee.blogfa.com

سلام پارمیس خانم عزیز .
احوال شما
اعتماد به نفس جواب تمام نوشته هاته

بابا اعتماد نفس

سلام آقا مهران عزیز. خوبین شما؟ مرسی ممنونم من خوبم...
ای بابا به به مرسی دست شما درد نکنه بابا کلی به من اعتماد به نفس دادید ها... D: مرسی شما لطف دارید دوست عزیز. ولی جدی اعتماد به نفسم خیلی رفت بالا. مرسی. شاد و موفق باشید. در پناه حق.

مهدی دوشنبه 25 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 07:57 ق.ظ http://memaraneeshgh.blogfa.com

سلام پارمیس جان
آپت خیلی بامزه زیبا بود

منم آپم خوشحال میشم بیای

منتظرتم

سلام آقا مهدی. خوبین شما؟
مرسی ممنونم از لطف شما. چشم میام خدمتتون.
مرسی که تشریف اوردید. شاد و موفق باشید. در پناه حق.

قرار بلاگ اسکایی ها دوشنبه 25 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 09:30 ق.ظ http://1st-gharar.blogsky.com

سلام!


..::: زمان و مکان قرار تابستانی اعلام شد :::..

:: به امید دیدار ::

به سلام آقا مسعود. خوبین شما؟ بابا چه عجب از این طرفا... خوشحال شدم از دیدنتون.
مرسی که خبرم کردید. ممنونم. بله به امید دیدار دوستاه وبلاگ نویس... شاد و موفق باشید. در پناه حق.

عشق الکی دوشنبه 25 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 10:58 ق.ظ http://vosogh.blogsky.com

سلام
متن های جالبی بود

سلام. احوال شما؟ خوش آمد میگم به شما. مرسی که به وبلاگ من سر زدید. ممنونم.
مرسی شما لطف دارید. باز هم منتظر حضور سبزتون هستم. شاد و موفق باشید. در پناه حق.

سعید دوشنبه 25 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 10:26 ب.ظ http://mastaneh.blogsky.com

سلام پارمیس خانم ...

می بخشی که دیر سر زدم! کارمندی و هزار دردسر :))
جملات زیبایی رو انتخاب کردی. مخصوصا اون آخری که حسابی حس ناسیونالیستی من رو برانگیخته کرد!
امیدوارم بتونم ازشون بهره ببرم ...

دلت شاد

به سلام آقا سعید. خوبین شما؟
مرسی که اومدین خیلی خوشحال شدم و واقعا ممنونم که با اینهمه مشغله ی کاری منو از یاد نبردین....
مرسی شما لطف دارید. بابا ناسیونالیست.... مرسی. موفق و شاد باشید دوست عزیز. بازم پیش من بیاید. در پناه حق.

علی سلطانی مجد پنج‌شنبه 28 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 01:51 ق.ظ

خوبه

سلام مرسی دوست عزیز. ممنونم. شاد و موفق باشید. در پناه حق.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد