آپادانا

نرسیده به درخت کوچه باغی است که از خواب خدا سبزتر است و در آن عشق به اندازه پرهای صداقت آبی است...

آپادانا

نرسیده به درخت کوچه باغی است که از خواب خدا سبزتر است و در آن عشق به اندازه پرهای صداقت آبی است...

من برگشتم...بالاخره

سلام.خوبین؟ عیدتون مبارک.

از دوستان گلی که منو تنها نذاشتن بسیار ممنونم.

ببخشید که مدتی نبودم.راستش یه مسافرت اجباری واسم پیش اومده بود و یک سری مشکلات که تا حدودی برطرف شدن خدا رو شکر.

در مورد لوگو و اینکه آیا خبریه یا نه٬ باید عرض کنم که نه والا خبری نیست.لوگو هم همین طوری محض الکی بود.

انشاالله که مشکلات اجازه ی فعالیت در وبلاگ رو مثل سابق به من بده.همتون رو دوست دارم و ازتون بی نهایت ممنونم. واسم دعا کنید.به خدا میسپارمتون.واستون آرزوی موفقیت٬ سلامتی و شادکامی دارم. در پناه حق.

 

 

مسیحا برزگر:

سکوت دشوار است.

در ابتدا افکار هجوم می آورند و سکوت تو را آشفته می سازند.

نگران نباش

با تمرین و ممارست

اوضاع بهتر خواهد شد.

رفته رفته غبار افکار و دغدغه ها فرو می نشیند و

صدای خوبی، پاکی، زیبایی و خدا از ژرفای سکوت شنیده می شود.

علت بسیاری از بی قراری های مردم روزگار ما هیاهوست!

سر و صدا و هیاهو

کارایی خیال خلاق ما را کاهش می دهد.