آپادانا

نرسیده به درخت کوچه باغی است که از خواب خدا سبزتر است و در آن عشق به اندازه پرهای صداقت آبی است...

آپادانا

نرسیده به درخت کوچه باغی است که از خواب خدا سبزتر است و در آن عشق به اندازه پرهای صداقت آبی است...

!!!

بدون شرح!!!!!!!!!

 من دیدم تو را که لبخند می زدی به احساس من

من شنیدم که هزار بار می گفتی:

دوستت دارم!!!

من احساس کردم کاملا احساس کردم

که دست های لرزانم را گرفتی و ... تابستان شدم!

من دیدم شنیدم و کاملا احساس کردم...

من...

این فلسفه ی بیدار شدن از خواب عجیب مرا اذیت می کند!!!

می دانم که ناراحتت کرده ام

می توانی دعوایم کنی

می توانی به احساسم سیلی بزنی

می توانی شعری را که امروز برایت گفتم پاره کنی.

می توانی تا همیشه مرا چشم انتظار بازگشتت بگذاری

...

یک کار دیگر هم می توانی بکنی

 می توانی لبخند بزنی....!!!!         (پرستو عوض زاده)                                                                       

نظرات 4 + ارسال نظر
مژگان پنج‌شنبه 5 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 08:25 ب.ظ

سلم- چقدر نوشته هات به من آرامش داد یه خورده آروم شدم چون امتحانمو خراب کردم. دلم گرفته بود وب لاگت منو سرحال کرد. موفق باشی.

سلام عزیزم. خیلی خوشحالم از اینکه آرومتر شدی. انشا الله که همیشه موفق باشی. همیشه خندان و سبز باشی.خانمی بازم به دفتر خاطراتم سر بزن. منتظرت هستم. یا علی.

سعید دوشنبه 7 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 06:54 ب.ظ http://www.javan-21.blogsky.com

بسیار سایت خوبی بود سری به سایت من هم بزن جدید شده

سلام. مرسی عزیز. ممنون از لطفتون. چشم الان میرسم خدمتتون. بازم پیشم بیاید. شاد و سلامت باشید. یا حق.

اقا سعید چهارشنبه 16 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 04:34 ب.ظ http://www.javan-21.blogsky.com

با عرض سلام خدمت دوست عزیز
مناز نظرات تو بسیار خوشحال شدم لطفا بگو که کدام یک از قسمت های وبلاگ من درست یا به صورت نا درست عمل میکند تا در عصرع وقت به ان رسیدگی کنم
با تشکر از دوست عزیزم
از طرف سعید
وبلاگ من
javan-21.blogsky.com

سلام به اقا سعید گل.مرسی از شما عزیز. چشم من سعی میکنم در اسرع وقت بیام واستون کامنت بذارم. ممنونم از شما. موفق شاد و سلامت باشید. یا حق.

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 16 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 09:24 ب.ظ

dar delam joz khaterehaee
dar delam joz mohabathaee
va dar vojoodam joz eshghahee ke to mara dar anha gozardi va baraye man gheseha az ziabatarin eshghha khandi
man sara pa midanamat
sara pa mikhanamat
va doostat daram

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد