آپادانا

نرسیده به درخت کوچه باغی است که از خواب خدا سبزتر است و در آن عشق به اندازه پرهای صداقت آبی است...

آپادانا

نرسیده به درخت کوچه باغی است که از خواب خدا سبزتر است و در آن عشق به اندازه پرهای صداقت آبی است...

تا حالا شده؟!!!

 گفته ها و نگفته ها....

تا حالا شده انقدر دلت تنگ بشه که ندونی چه کار کنی؟! حتی ندونی واسه کی انقدر دلتنگی؟!!! واسه خاطر چی؟!!! کی یا چی بوده که واسه بودنش در کنارت انقدر بی تابی می کنی؟ تا حالا شده؟...

آره من الان این مدلی شدم احساس سردرگمی عجیبی بهم دست داده می دونم دلم تنگ شده ولی واسه کی نمی دونم....

شاید دلم تنگه واسه یکم رفاقت...یکم صداقت...یکم دیوانگی و عشق و حال...یه جینگال مهربونی بیشتر...یکم صفا...یکم وفا!

شایدم تنگه واسه کسی که همه چیزمه...هستی و وجودمه...

تنها امیدم به روزهای قشنگ آینده...تنها کسی که فقط اونه که می تونه بذر خنده رو روی لبم بکاره...کسی که تنها اونه که می تونه وقتی رنجور و خسته از این روزگار آروم می شینم و دستام خیس میشه از اشکام و کنج اتاقم می شینم و واسش می گم از دلتنگی هام از دغدغه هام از خوشی ها و نا خوشی هام ... با لبخند ملیحش با صداقت تمام توی چشمام خیره میشه و خوب به حرفام گفته ها و نا گفته هام گوش می ده بعد دستام رو توی دستای مهربونش فشار می ده و با صدای گوشنواز و آهنگ قشنگ همیشه گیش میگه:تمام میشه عزیزم...دوست دارم...مطمئن باش که تنهات نمی ذارم...حالا بگو یا علی و دوباره از نو شروع کن...!

آره...آره...آره

دلم واسه همین تنگه.آخی... خودش می دونه که بازم مثل همیشه بهش نیاز دارم ...کاش بیاد هر چه زودتر.

کاش شما هم فهمیده باشید کی رو می گم!!!!

 

نظرات 4 + ارسال نظر
محمد شنبه 7 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 04:30 ق.ظ http://www.magnateboy.blogsky.com

سلام پارمیس جان.آره حسمون یه جورایی شبیه همه.از اینکه یه دوست دیگه مثل خودم پیدا کردم خوشحالم .بازم به ما سر بزن.در ضمن می خوام لینکت کنم.در پناه حق پیروز باشی

سلام آقا محمد عزیز.مرسی از صفا و صمیمیتت و همچنین از لطفت. منم از این آشنایی خیلی خوشحالم. دست حق یارت.پاینده باشی.

هدایی شنبه 7 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 05:55 ق.ظ http://dokhtarebarfi.blogsky.com

آره!!‌ تاحالا اینطوری شدم...
خیلی احساس بدییه!!‌ احساس میکنی دیونه شدی!!
.:.:.:.
موفق باشی

سلام هدایی جون.مرسی عزیزم از ابراز همدردیت. قربون صفاتون.بازم منتظرما. سبز باشی. علی یارت.

نادیا شنبه 7 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 09:33 ق.ظ http://paizehgharib.blogsky.com

دیدی بهت سر زدم خانوم خانوما
اره این حس رو زیاد داشتم

سلام عزیزم.خوش اومدی.نادیا جون مرسی از اینکه باهام احساس همدردی کردی. بازم منتظرت هستما.چشم به رام نذار. سبز باشی.

احسان پنج‌شنبه 16 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 09:20 ب.ظ

chon mahtab bar shabe tare man,bar divare sakhte man,
mahtab chon name nike to,divar chon ghalbe tare man,
name to be ghashangie bahare man,
va ghalbam ra shokoofa kardi.

nemidanam dar in roozha che konam,delgarmie man chist,
az naboode to
az jodaeeha negaranam,nakonad fasele mara be door dastha biandazad,
vali midanam hanoozam ba to hastam,
va sherhayam ra tanha baraye to misorayam,chon hanoozam ghalbam ba eshghe to sobh ra aghaz,
va shabhayash ra dar negahe to mikhabanad,

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد