آپادانا

نرسیده به درخت کوچه باغی است که از خواب خدا سبزتر است و در آن عشق به اندازه پرهای صداقت آبی است...

آپادانا

نرسیده به درخت کوچه باغی است که از خواب خدا سبزتر است و در آن عشق به اندازه پرهای صداقت آبی است...

اگر... دوستت دارم!!!

اگر کلمه دوستت دارم قیام علیه بندهای میان من و توست

اگر کلمه دوستت دارم نمایشگر عشق خدایی من نسبت به توست

اگر کلمه دوستت دارم راضی کننده و تسکین دهنده قلبهاست

اگر کلمه دوستت دارم پایان همه جدایی هاست

اگر کلمه دوستت دارم نشانگر اشتیاق راستین من نسبت به توست

اگر کلمه دوستت دارم کلید زندان من و توست

پس با تمام وجود فریاد میزنم

                                      دوستت دارم

نظرات 1 + ارسال نظر
محمد یکشنبه 8 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 01:09 ق.ظ http://www.magnateboy.blogsky.com

سلام
پارمیس جون یکم آروم تر داد بزن که عاشقی .چون اگر بعضیا بفهمن از حسودی دق میکنن.خوب نیست بنده های خدا رو برنجونی.واقعا جالب بود.می گم اینطوری که می نویسی نه یه وقت غرورت بزنه بالا ما رو تحویل نگیری.همیشه به ما سر بزن.قبل از اومدنتم بگو یه دوبیتی یا یه غزل قربونی کنیم .بای
راستی تو کامنتات ایمیلتم بزار آخه می خوام ادت کنم .تا با هم بچتیم.دوباره باااااااااااااااااااااااااااااای

سلام آقا محمد گل. من داد نزدم به خدا. بعدم کیا بفهمن مثلا؟! بگو ما هم بدونیم شیطون؟ می گما مگه چه طوری نوشتم؟!!! نه بابا ما مغرور بشو نیستیم! قبل از اومدنم چه مدلی خبرت کنم خوبه؟ بوق بزنم؟!!!
راستی با عرض معذرت: من اهل چت نیستم اصلا. ارتباطمون همین جوری قشنگ تره. ناراحت نشیا. با هیچکی من نمی چتم. موفق باشی. یا حق.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد