آپادانا

نرسیده به درخت کوچه باغی است که از خواب خدا سبزتر است و در آن عشق به اندازه پرهای صداقت آبی است...

آپادانا

نرسیده به درخت کوچه باغی است که از خواب خدا سبزتر است و در آن عشق به اندازه پرهای صداقت آبی است...

یادت باشه

آرزوهایت را یادداشت کن

خداوند آنها را فراموش نمی کند

اما تو از خاطرت می رود آنچه امروز داری...

خواسته ی دیروزت بوده است...!!!

نظرات 2 + ارسال نظر
hamidel پنج‌شنبه 12 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 07:21 ب.ظ http://hamidel.blogsky.com

پارمیس عزیز سلام
خداییش یه چیزایی می نویسی اصلا منو که دگرگون میکنن
بنظرم هرکی بیاد تو وبلاگت نظر نده خیلی ...
عزیزم یه بار فکر نکنی چون می یای به وبلاگ من منم می یام نظر میدم نه بخدا ختی اگه نیای من می یام صمیمانه نظرمو میدم چون به وبلاگت نیاز دارم
با آرزوی موفقیت -فدات-بای

سلام حامی دل عزیز. خوب هستین؟ شما خیلی به من لطف دارید. مرسی عزیز. من هم به نظرات دوست گلی مثل شما نیاز دارم. خیلی از اومدنتون به وبلاگم خوشحال میشم. نظرات صادقانت رو با کمال میل پذیرا هستم. قدمتون روی چشم. همیشه سبز و شاد باشید. یا حق.

احسان پنج‌شنبه 16 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 09:12 ب.ظ

آرزوهایم را در دل می خوانم
و مطمئن خواهم بود
روزی جوابم را خواهم دانست
و می دانم کسی هست که با من در دل می خواند
و سکوت شب هایم را به نگاهی از عشق
پیوند خواهد داد
نگاهی از آسمان
که می دانم
آری
این خاطراتم
آرزوهایم بود که امروزه ای چنین در عشق
از او می خوانم

و دیگر در شب هایم رویایی ندارم
رویایی ندارم
چون تو را دارم

دل و قلب چیزی نیست
که نابود شوند.

سلام آقا احسان. مرسی که به من سر زدید. خوشحال شدم بازم تشریف بیارید. شعر خیلی قشنگی بود. ممنونم. شاد پیروز و سلامت باشید. یا حق.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد