آپادانا

نرسیده به درخت کوچه باغی است که از خواب خدا سبزتر است و در آن عشق به اندازه پرهای صداقت آبی است...

آپادانا

نرسیده به درخت کوچه باغی است که از خواب خدا سبزتر است و در آن عشق به اندازه پرهای صداقت آبی است...

هر چیز به جای خویش نیکوست...

زمانی فرا می رسد که به عشق رسیده ای و زمانی فرا می رسد که به ورای عشق می رسی...

زمانی فرا می رسد که پیوند می یابی و از این پیوند لذت می بری...

و زمانی فرا خواهد رسید که تنهایی و از زیبایی تنها بودن لذت می بری...!!!

آری هر چیز در زمانی زیباست...

نظرات 4 + ارسال نظر
یاس پنج‌شنبه 19 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 05:05 ب.ظ http://yasivaostad.blogsky.com

سلام دوست عزیز ممنون که سر زدی
این روزها سرگرم درس هستم انشا الله اپ می کنم
راستی من سما رو لینک کردم
شاد باشی

سلام خانوم عزیز. مرسی خانومی.من هم شما رو لینک می کنم.قربون محبت شما دختر گل. انشاالله که توی زندگی و همین طور درسات موفق باشید. شاد و سلامت باشی. در پناه ایزد یگانه.

مصطفی پنج‌شنبه 19 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 05:07 ب.ظ http://mostafa_sh.blogsky.com

من هم از شما خیلی ممنونم
این که لطف میکنین به من سر میزنید خودش محبت شما رو نشون میده
ممنونم ...

سلام اقا مصطفی با معرفت. مرسی از شما.بازم ممنون. به من سر میزنید دلگرم میشم. شاد موفق و سلامت باشید.در پناه ایزد یکتا.

شغال پنج‌شنبه 19 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 11:34 ب.ظ http://hillboy.blogsky.com/

سلام

چرا لو گو رو عوض کردی ؟

درود

سلام عزیز.بد شده؟!!! اگه دوست دارید همون رو می ذارم. موفق باشید مهربون. شاد باشی.یا حق.

احسان پنج‌شنبه 16 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 09:26 ب.ظ

به روز هایی که رفته حسرت نخور
حال بهترین باش.

سلام. واقعا مرسی. ممنونم که مرتب سر می زنید. موفق باشید. در پناه حق.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد