آپادانا

نرسیده به درخت کوچه باغی است که از خواب خدا سبزتر است و در آن عشق به اندازه پرهای صداقت آبی است...

آپادانا

نرسیده به درخت کوچه باغی است که از خواب خدا سبزتر است و در آن عشق به اندازه پرهای صداقت آبی است...

در گذرگاه زمان

در گذرگاه زمان خیمه شب بازی دهر با همه تلخی و شیرینی خود میگذرد. رنگها رنگ دگر میگریند

 

  عشق هامی میرند و فقط خاطره هاست که چه شیرین و چه تلخ دست ناخورده بر جای می ماند!!!

نظرات 4 + ارسال نظر
نقره ای شنبه 21 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 04:54 ب.ظ

ولی من که عصبانی نبودم!!! و نیستم!! فقط یه دید متفاوت دارم .... و کمک هم منظورم در بهبود نوشته هاتون بود ... خب واقعا کمکی از دستم بر نمی آد دیگه!!! مگه نه!!!

سلام!!!! جدی؟! چه خوب.کاش هیج وقت عصبانی نشی اونم از دست کسی که واقعا قصدش ناراحت کردن شما و هیچکی نیست... ولی با این همه گاهی بعضیا ناراحت میشن. منظورم شما نیستین ها کلی گفتم.موفق باشی آقای نقره ای!یا حق.

محمد شنبه 21 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 11:29 ب.ظ http://magnateboy.blogsky.com

سلام پارمیس جان
به خدا شرمندم که بهت کم سر میزنم .آخه وقت خالی اصلا ندارم.امیدوارم ازم ناراحت نباشی.پست عالی بود واقعا خوبه آدم تو زندگیش خاطره خوب بجا بزاره تا همیشه تو خاطره ها بمونه.بای گلم

سلام به آقا محمد گل.نه عزیز من ناراحت نیستم.انشاالله که وقتت با چیزای خوب پر باشه. و همیشه موفق و شاد باشی.از کامنت زیبات ممنون. بیا پیشم هر چند دیر به دیر...!!!
در پناه خدای مهربون.

غریبه یکشنبه 22 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 03:52 ب.ظ http://ataei.blogsky.com

دوست عزیز سلام:
مطالب زیبایی نوشتی امیدوارم موفق باشی
بازم به من سر بزن

سلام آقا حامد. مرسی از اینکه لطف کردید و به من سر زدید. چشم حتما بازم میام پیش شما درست مثل الان.ممنون از کامنت تون. در پناه خدای بزرگ شاد باشید. سایتون مستدام. یا حق.

هستی یکشنبه 6 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 01:32 ب.ظ http://memories-river.blogsky.com

سلام
خاطره ...........
مطالب زیبا و خوندنی داری
موفق باشی
یا حق

سلام عزیزم. خیلی خوش اومدید. خوشحال شدم. مرسی از لطف شما. حق نگهدارتون. بازم بیاید پیشم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد