آپادانا

نرسیده به درخت کوچه باغی است که از خواب خدا سبزتر است و در آن عشق به اندازه پرهای صداقت آبی است...

آپادانا

نرسیده به درخت کوچه باغی است که از خواب خدا سبزتر است و در آن عشق به اندازه پرهای صداقت آبی است...

به نام خدا

 انیشتین میگه: دوتا راه واسه زندگی وجود داره :

یکی اینکه فکر کنی واسه تو هیچ معجزه ای اتفاق نمیفته

و دوم اینکه فکر کنی همه چی تو زندگی تو معجزه ست!!!

یادت باشه که همیشه آدم تبدیل به اونی میشه که فکر می کنه پس سعی کن تا به آدم ایده آلی تبدیل بشی مطمئنا سخته شایدم نشه ولی تلاشتو بکن خدا رو چه دیدی...!!!

 

نظرات 4 + ارسال نظر
غریبه آشنا یکشنبه 29 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 12:14 ق.ظ http://ataei.blogsky.com

سلام دوست عزیز :
همون طور که گفتی بهت سر زدم وبلاگ خوب با مطالب زیبایی داری
موفق باشی
راستی مایلم در مورد بهتر شدن وبلاگتون با شما چت کوتاهی داشته باشم
آی دی من ==> ba_ba_karam
یا حق

سلام به آقا حامد عزیز. مرسی از اینکه بهم سر زدید. ممنون از لطفتون. راستش من اصلا اهل چت نیستم البته معذرت می خوام.البته خیلی خوشحال میشم نظرات زیباتون رو بشنوم..باز هم بابت این موضوع معذرت می خوام ولی راستش زیاد وقت ندارم واسه همینه که کلا آنلاین نمیشم ولی چشم هر وقت اومدم واسه آپ دیت آن لاین هم میشم. موفق و شاد باشید. حق یارتون.

چشم به راه یکشنبه 29 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 06:40 ق.ظ http://www.cheshmberaah.blogsky.com

سلام پارمیس
ممنون از سرزدن مجددت
به روی چشم آپ میشم متاسفانه در بدو آغازکار وبلاگم گرفتاری پیش اومد.
بازم ممنون

سلام دوست عزیز. چشم شما روشن. مرسی که پاسخ کامنتم رو دادید.انشاالله که گرفتاری زودتر برطرف بشه.خوشحال میشم اگر به من باز هم سر بزنید.مرسی از لطف شما.شاد و پیروز باشید. یا علی.

حسین یکشنبه 29 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 09:23 ق.ظ http://barayekhodam.blogsky .com

سلام پارمیس خوبی ؟
ممنونم که اومدی .خیلی خوشحالم که دوستای خوبم روز به روز زیادتر میشن .
راستی یه چیزی امروز ۲۹ بهمن روز سپندارمزگان. یعنی ولنتاین ایرانی با سابقه ۳۰۰۰ سال پیشه. اونم بهت تبریک میگم
با اجازت لینکت کردم. اگه دوست داشتی لینک کن وگرنه عیب نداره بازم بیا سر بزن.
خوشحالتر میشم بازم بیای.

سلام آقا حسین گل.مرسی از لطفتون عزیز. من هم این روز زیبا رو به شما دوست خوب تبریک میگم.خواهش میکنم اجازه ی ما هم دست شماست(چشمک).مرسی از شما. مسلما من هم شما رو لینک میکنم و این واسه من خیلی خوشحال کننده ست که دوستی به با معرفتی مثل شما داشته باشم.حتما باز هم پیش شما میام. شما هم تنهام نگذارید.با سپاس فراوان از شما: پارمیس.
پیروز و شاد باشی در پناه خدا.

من خودم و مسعود یکشنبه 29 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 10:39 ب.ظ http://3tadoost

همیشه سخنان قشنگی از بزرگان مینویسی (:

ولنتاین شما هم مبارک (:

سلام به اقا مسعود عزیز.مرسی از شما عزیز.لطف دارید.از دیدنتون خیلی خوشحال شدم.کاش همیشه با حضور گرمتون خوشحالم کنید. سبز باشی. یا حق.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد