آپادانا

نرسیده به درخت کوچه باغی است که از خواب خدا سبزتر است و در آن عشق به اندازه پرهای صداقت آبی است...

آپادانا

نرسیده به درخت کوچه باغی است که از خواب خدا سبزتر است و در آن عشق به اندازه پرهای صداقت آبی است...

دو تا سخن جالب!!!

دیوید ویسکات:

پذیرش عیب هایت، تو را دوست داشتنی تر می کند!

 

آنتونی رابینز:

چیزی خطرناکتر از این نیست که به خودمان اجازه ی اینگونه فکر کردن را بدهیم که کارهایمان بی اهمیت اند. کارهای ما یا چیزی را می سازند و یا خراب می کنند. پس همه ی کارهای ما حتی به اندازه ی نوک سوزن هم که باشند اهمیت دارند و در سرنوشت ما نقش بازی می کنند.

نظرات 12 + ارسال نظر
کیمیا سه‌شنبه 1 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 12:28 ق.ظ

سلام پارمیس جون خوبی؟
مطلب جالبی بود پست جدیدت رو میگم ممنونم بازم میام سر میزنم و استفاده میکنم از پستهای مفیدی که تو وبلاگت میذاری . موفق باشی و کامیاب.

سلام عزیزم.خوبم مرسی.لطف داری شما خانومم.خوشحال میشم از دیدنت خانوم گل. شاد و پیروز باشی. حق یارت.

چشم به راه سه‌شنبه 1 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 12:58 ق.ظ http://www.cheshmberaah.blogsky.com

سلام دوستم
کارهایی در دنیا هست که مال خود ماست و کسی جز ما نمیتواند آنرا به آخر برساند .
متن قشنگی بود
با یک مصاحبه ی داغ موافقی ؟
پس تشریف بیار

سلام عزیز. چشم الان می رسم خدمتتون. کامنت زیبایی بود.از لطفتون ممنونم.شاد باشی. یا حق.

مصطفی سه‌شنبه 1 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 01:43 ق.ظ http://mostafa-sh.blogsky.com

سلام خوب هستین
ببخشید که این دفعه نتونستم زودتر از اینا بیام
چرا به من نگفتی که لینک من گذاشتون
شرمنده منم نیگاه نکردم که لینک شما رو بزارم

همین الان این کار ور میکنم

ممنونم که نسبت به من لطف دارین

سلام به آقا مصطفی گل.خواهش میکنم عزیز.دشمنت شرمنده باشه.نگفتم چون دوست نداشتم اینجور برداشت بشه که شما هم مجبوری من رو لینک کنی.البته شما لطف کردید و من رو لینک کردید.از لطف شما آقای عزیز بی نهایت سپاس گزارم.من هم از دیدن شما خیلی خوشحال میشم.شاد و پیروز باشید. سایتون مستدام. در پناه ایزد یگانه.

مصطفی سه‌شنبه 1 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 01:47 ق.ظ http://mostafa-sh.blogsky.com

حتما از این به بعد بیشتر سر میزنم

مرسی از لطفتون

محمد سه‌شنبه 1 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 02:12 ق.ظ http://magnateboy.blogsky.com

سلام پارمیس جان
به خدا شرمندم.نگاه کن ببین اصلا نمی تونم سرمو بیارم بالا.این پستتم عالی بود منم خیلی از کتابای آنتونیو خوندم.پس خوشبختانه آدم روشن فکری هم هستی.برات آرزوی موفقیت می کنم دوست خوبم .تو رو خدا نه یه وقت من که کم میام تو هم اینجوری کنی .چشم به راه اومدنت هستم خانم خوش فکر .بای

سلام اقا محمد گل.دشمنت شرمنده باشه عزیز.مرسی من هم واسه شما آرزوی شادکامی و موفقیت دارم.از لطفت ممنونم عزیز. منتظرت نمی ذارم زیاد میرسم خدمتتون. یا حق.

یاس سه‌شنبه 1 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 05:53 ق.ظ http://www.yasivaostad.blogsky.com

سلام دوست خوبم ممنون که سر زدی ببخشید این روزها دیر به دیر بهتون سر میزنم کنکوره دیگه
جملات عمیق و جالبی بود همیشه موفق باشی
شاد باشی

سلام یاسی جون عزیز.خواهش می کنم خانومم.آره خوب حق میدم گلم. انشاالله که موفق باشی خانوم گل.مرسی از لطفت عزیزم. واست آرزوی سلامتی و پیروزی دارم. یا حق.

بهنام سه‌شنبه 1 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 04:24 ب.ظ http://www.behnamkatebi.blogfa.com

سلام پارمیس خانم:
وبتون بسیار زیباست
بهتون تبریک میگم
سخنان قشنگ از انسانهای بزرگ
استفاده کردم ممنون
منتظرتون هستم
ارادتمند شما

سلام آقا بهنام عزیز. مرسی از اینکه تشریف آوردین.خوشحالم از آشنایی با شما. ممنونم از لطفتون. چشم میرسم خدمتتون. باز هم منتظر حضور سبزتون هستم. در پناه ایزد منان شاد و پیروز باشید.یا حق.

مهران سه‌شنبه 1 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 04:37 ب.ظ http://hashiyee.blogfa.com

مهران سه‌شنبه 1 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 04:41 ب.ظ http://hashiyee.blogfa.com

پارمیس عزیز سلام
اول ممنون که به من سر زدی
دوم اینکه با تمام دوستان موافقم پست جالبی بود
سوم با اجازت یه فضولی تو پست های قبلی ات کردم فقط هم یک جمله می گم ..... آدم های بزرگ ، فقط بزرگان رو دوست دارن ......... حالا دیگه خودت بخون تا آخرش
( کاشکی ما هم مثل شما جزو بزرگان بودیم( چشمک)

سلام آقا مهران عزیز.مرسی از لطف شما.خواهش می کنم مرسی که پست های دیگه رو هم خوندین. یه چیزی : اتفاقا شما هم جزو بزرگان هستین می دونید چرا؟ چون شما رو هم دوست داریم!!!! (چشمک) نگید پارمیس چقدر پر رو هست ها که خودش رو جزو بزرگان می دونه(ما کوچیکتر از این حرفاییم) ولی اینکه دوستتون داریم جزو واقعیات بود. (لبخند). مرسی که تشریف آوردین. شاد و موفق باشید. باز هم منتظر حضور سبزتون هستم. یا حق.

نقره ای سه‌شنبه 1 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 07:54 ب.ظ

دقیقا چیزی نوشتم که جواب نداشته باشه!!!! من نمی خوام جواب!! نمی شه؟؟ حرفتو تو پست می گی دیگه!! جواب کامنت دیگه چیه!!! آدم یاد اونایی می افته که منتظرن یکی یه چیزی بگه ... بعد تندی جواب بدن!! در ضمن اینا اصلا لحن عصبانی ندارن ها!!! زودی جواب بده که منتظرم!!!!! D:

سلام آقای نقره ای گل. راستش نمی دونم چی بگم.خوب اینم یه نظره دیگه. باشه من دیگه پاسخ شما رو نمی دم تا این فکر اشتباه از ذهن شما بیرون بیاد و یاد کسی نیفتید احیانا!اینا هم لحن عصبانی ندارن مطمئن باشید. پس از این به بعد که پاسخ شما رو نمی دم فکر نکنید واسم بی اهمیت هست نه فقط می خوام شما راحت باشید. پیش پیش از نظرات تون ممنونم عزیز.شاد و موفق باشی. دست حق یارت.
زیاد منتظرت نذاشتم تو وبلاگتون جواب دادم! دو نقطه دی!!!!!!!!!

حسین سه‌شنبه 1 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 11:18 ب.ظ http://barayekhodam.blogsky.com

سلام پارمیس جان خوبی.
ببخشید دیر میام.بابا آپ میکنی خبر کن .بیایم زیاد میوه نمیخوریم یه نون پنیر پیشمون بزاری کافیه.
راستی از مطلب خوبت از آنتونی رابینز (بقول محمد. آنتونیو)
ممون. اگه دوست داشتی کتابای گیل لیندن فیلد.رو هم بخون. با بعضی کتابا مثل کتابهای : م حورایی یه فرق داره که اعماد بنفس کاذب بوجود نمیاره. بازم میام بازم بیا.
قربانت حسین

سلام به آقا حسین گل.خوبم مرسی.شما خوبین؟اول بگم کامنت تون خیلی با مزه بود. دوم مرسی که تشریف آوردین.تازشم میوه که هیچی چای تخمه شیرینی آجیل... (چشمک) شما تشریف بیارید.به خدا ما بخیل نیستیم!!!!
من نمی گم که آپ دیت میکنم آخه می خوام شما خودتون تند تند بیاید(خنده).
در مورد پیشنهاد خوبتون هم ممنون.چشم سعی میکنم حتما بخونم.بازم میام. شما که خودت گفتی میام واسه همین خیالم راحته دیگه سفارش نمی کنم.مرسی از لطف شما آقا حسین عزیز. پیروز و شاد باشی. به خدا می سپارمتون.

احسان پنج‌شنبه 16 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 09:03 ب.ظ

یه آدم بزرگ توی یکی از کتابهاش از قول یه آدم نیک میگه :

خداوندا به ما رحم کن

و به ما قدرتی بده
تا بتوانیم بال های شکسته مان را درمان کنیم.

سلام. خیلی خوشحالم از آشنایی با شما. خیلی مفید و قشنگ بود. ممنونم. سبز و شاد باشید. یا حق.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد