آپادانا

نرسیده به درخت کوچه باغی است که از خواب خدا سبزتر است و در آن عشق به اندازه پرهای صداقت آبی است...

آپادانا

نرسیده به درخت کوچه باغی است که از خواب خدا سبزتر است و در آن عشق به اندازه پرهای صداقت آبی است...

یادداشت امشب !

یادت باشه : فقط یک بار زندگی می کنی!!!

 

وقتی خودت رو می بخشی به احتمال زیاد توانایی بخشیدن دیگران رو هم پیدا می کنی!

 

انسان ها نه از همدیگه بلکه از عقاید همدیگه آشفته و ناراحت میشن!

 

زندگی کن و بگذار زندگی کنند!!!

 

قابل فهم ترین زبان برای هر انسانی زبان عشق است.

 

با خودت قهر نکن و همیشه برای جبران خطاها به خودت فرصت بده!

 

 

برای زندگی کردن ...

بسیار کم فرصت داریم

اما برای روزی که خواهیم رفت

از اینجا تا ابدیت!

قدر ثانیه های اندک زندگیت را بدان

شاید آن دنیا آنگونه که فکر میکنی نباشد!!!

(میلاد تهرانی)

 

نظرات 10 + ارسال نظر
علی سه‌شنبه 8 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 02:07 ق.ظ http://asheghi4u.blogsky.com

خانم پارمیس . مطلب جالبی بود به نظر من ۳ تا چیزو باید فراموش نکنیم و به اونا اهمیت بدیم اول اینکه ما یه بار به دنیا اومدیم و دوم اینکه یه بارم از دنیا میریم و اما مورد سوم فاصله بین به دنیا آمدن و از دنیا رفتنه که کاشکی بتونیم تو این فاصله فرصت زندگی کردن پیدا کنیم

سلام آقای مجد عزیز. مرسی از حضور گرمتون. کامنت تون خیلی قشنگ بود.
واقعا ای کاش...
باز هم منتظرتون هستم. همیشه شاد پیروز و سربلند باشید. در پناه خدای مهربون.

مصطفی سه‌شنبه 8 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 02:55 ق.ظ http://mostafash.blogsky.com

سلام
خوب هستین
مرسی بابت همه چیز

اگه از طرف این ایدی براتون ایمیل اومد من بودم

مرسی
song_night_ahw@yahoo.com

سلام عزیز. مرسی از لطفتون. چشم. خواهش می کنم. موفق باشید. یا حق.

مهران سه‌شنبه 8 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 08:41 ق.ظ http://hashiyee.blogfa.com

تو هم یادت باشه ممکنه یک عمر زنده باشیم ولی زندگیمون یک لحظه بیشتر طول نکشه.

کاشکی دیگرون هم یاد بگیرن خودشون رو ببخشند.

بعضی هم از دیدن قیافه هم

به شرطی که اون ها هم زندگیی کنند تا من هم بتونم زندگی کنم

منتها انقدر زیر و بم داره که سر امتحانش خیلی ها کله پا میشن بقیه هم نمره ناپلئونی می گیرن فقط یک می مونه که نمرش میشه بیست اون هم فکر کنم سوالت رو از یک جایی کش رفته

من با خودم قهر نیستم این خودمه که با من قهر کرده

سلام به شما اقای عزیز. از دیدنتون خیلی خوشحال شدم. چشم این حرف زیبا یادم می مونه. اومدم واسه تشکر توی وبلاگتون کامل پاسخ کامنت خیلی دقیق و البته قشنگتون رو دادم. بازم منتظرتون هستم. موفقو پیرزو باشید عزیز. یا حق.

نقره ای سه‌شنبه 8 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 12:22 ب.ظ

خب .... نبود .... اونطور که فکر می کردم نبود ....

... !

بهنام سه‌شنبه 8 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 03:50 ب.ظ http://www.behnamkatebi.blogfa.com

سلام پارمیس جان...
مرسی از اینکه خبرم کردی
یادمون باشه که ما به طور طبیعی خوبیم پس هوای خودمونو خوبه که داشته باشیم
مطلب خیلی زیبایی بود
امیدوارم موفق باشی

سلام آقا بهنام عزیز. من هم از شما خیلی خیلی ممنونم که به من لطف دارید و وقت می ذارید میاید به دیدنم. سعی میکنم اون جمله زیبا به یادم بمونه. از لطفتون بی نهایت سپاس گزارم. شاد و سبز باشید. به خدا میسپارمتون.

حسین سه‌شنبه 8 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 03:58 ب.ظ http://barayekhodam.blogsky .com

سلام خوبی؟
پارمیس جان حرف حق جواب نداره چی بگم؟

مراتب مورد تایید است امضاء

سلام آقا حسین عزیز. مرسی به لطف شما. همین که تشریف آوردید خودش گویای همه چیز هست...
مرسی از شما عزیز. من کامنت هاتون رو خیلی دوست دارم.بازم پیشم بیاید منو خوشحال میکنید. شاد و سبز باشید. به خدا میسپارمتون.

کیمیا سه‌شنبه 8 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 05:00 ب.ظ

کاش میشد که قدرلحظاتمان رامیدانستیم!
کاش میشد زندگی میکردیم و به دیگران هم اجازه زندگی کردن میدادیم!
کاش اینقدرمغرورنبودیم!
کاش میشدکه از دل دیگران خبرداشتیم!
کاش همیشه عاشقان واقعی بودیم!

وووووووو کاش واقعا بتونیم درفاصله تولدتامرگ فرصت زندگی کردن پیداکنیم نه زنده بودن!

وبازهم یک کاش دیگر...... کاش میتوانستیم ازآنچه که داریم بگذریم و موفقیت وشادی عزیزمان را ببینیم.

وکاش خداراباورداشتیم!!!!!!!!!!!!!

سلام عزیزم. مرسی که بازم بهم سر زدید. کامنت تون خیلی قشنگ بود کاش این کاش ها به حقیقت بپیونده. خوشحال شدم از دیدنتون. موفق شاد و سلامت باشی خانومی. به خدا میسپارمت.

محمد سه‌شنبه 8 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 06:38 ب.ظ http://magnateboy.blogsky.com

salam parmis jan post ghashangi bod vali khob inghadr sardargomam ke nemitonam camenti be zibayi postet bezaram mesle inke dige be ma sar nemizani khano m khanoma montazeretam ha sharmande age dir up mikonam ake omadam dezful dige sare kelasaye daneshga to ro koda wasam doa kon khanomi midoni ke manzoram chie dige.ye adame del pak mikham ke in karo wasam bekoneh kasi ro layegh tar az to nadidam.mamnonet misham .bye golam

سلام آقا محمد گل. دشمنت شرمنده باشه. مرسی که اومدید. انشاالله که موفق باشی و سلامت. اشکال نداره دیر به دیر آپ دیت کن فقط حواست به درسات باشه.
کی گفته نمیام خوبه پاسخ کامنت هام رو هم میدی(چشمک و خنده)
چشم شما لطف داری عزیز. حتما دعا میکنم اگر خدا قبول بکنه انشاالله. بازم مرسی از شما پسر گل. شاد باشی. به خدا میسپارمت.

مهران سه‌شنبه 8 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 09:28 ب.ظ http://hashiyee.blogfa.com

سلام پارمیس خانم عزیزم
اول اینکه من همیشه اینجا سر می زنم و جواب کامنت هام رو می گیرم در ضمن ازت ممنون که که برات مهمه تا جواب کامنت ها رو بدی
دوم هم ........................... بماند
خوش باشی

سلام آقای عزیز. خواهش می کنم وظیفم هستش که به شمایی واسم وقت میذارید خوش آمد بگم و ازتون تشکر کنم. دوم...؟! (چشمک و خنده). از لطفتون ممنونم.
شما هم انشاالله همیشه شاد سبز و سلامت باشید. دست حق یارتون.

مصطفی چهارشنبه 9 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 01:34 ق.ظ http://mostafash.blogsky.com

سلام پارمیس جان خوبی
مرسی که بهم سر زدین
من هرچی گشتم ایمیل شما رو ژیدا نکردم...برام ننوشته بودین..گفتم همین جا بهتون بگم

پارمیس جان نمیدونم وب سایت من رو دیدین یا نه
www.Hayejan.com
خواستم راجع به اون با شما صحبت کنم
چون من ۲ مدیر برای این سایت معرفی کردم و با خودم ۳ نفری اونجا رو آپ میکردیم میخواستم بدونم از اونجایی که من شناخت کامل به مطالب شما دارم خواستم ببینم میتونین با من در این زمینه همکاری کنین
خواستم این موضوع رو خودتون بهم بگین

پس اگه بشه یا بهم ایمیل بزنید و یا اینکه در قسمت نظرات وبلاگه آسمانه منو در جریان بزارید

ممنونم

سلام عزیز. من رو ببخش. به خدا فکر کردم دارید ایمیلم رو که نوشتید ایمیل میدید. معذرت می خوام. توی یه کامنت واستون نوشتم که چکار کنید... !
بازم ممنونم از لطفتون. مرسی. بله من وب سایت شما رو دیدم. انشاالله که همیشه مثل حالا موفق شاد و سلامت باشید. یا حق.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد