آپادانا

نرسیده به درخت کوچه باغی است که از خواب خدا سبزتر است و در آن عشق به اندازه پرهای صداقت آبی است...

آپادانا

نرسیده به درخت کوچه باغی است که از خواب خدا سبزتر است و در آن عشق به اندازه پرهای صداقت آبی است...

سال ۸۵ از دیدگاه خود خودم !!!

می دونی، امروز وقتی یکم از کارای روزمره ام خلاص شدم یه نفس عمیق کشیدم همین جور که پشت میز نشسته بودم سرم رو گذاشتم روی میز.اگه گفتی یاد چی افتادم؟ (خنده) آره باز یه فکری اومده بود توی ذهنم تا نذاره همین چند دقیقه رو هم یه جینگال بخوابیم! یاد این افتادم که ببینم توی این یک سال (85) چی کار کردم؟ چه جور سالی بود واسم؟! راستش میدونم که ناشکریه اگه بگم سال خوبی نبوده ولی باکمال ناسپاسی این حرف رو به خودم زدم!(به قول یکی از دوستان عزیز):می دونم که خوب و بد رو خودمون میسازیم و این باعث میشه بعضی وقتا صبح تا شب به زمونه ناسزا بگیم ولی بازم گاهی آدم فکر می کنه این از جبر روزگاره که مثلا فلان جور شده!!! خیلی خاطره های قشنگ واسم اتفاق افتاد گاهی انقدر واسم بانمک بودن که هنوزم وقتی یادشون میفتم کلی میخندم... با وجود این نمی دونم چرا ما آدما این مدلی هستیم. دیدید انگار همش خاطره های بد واسمون تاثیرشون، بیشتر که چه عرض کنم خیلی بیشتره. خب نمونش رو دارید میبینید دیگه...!ایناها همین پارمیس!

خودش میگه کلی خاطره های قشنگ از 85 داره ولی به خاطر اون یکی خاطرات دیگه میگه که امسال بد بوده. خسته تون نمیکنم فقط گفتم که شما هم بد نیست یه گذر چند دقیقه ای روی این سالی که روبه اتمامه داشته باشید، آخه خودم به نتایج مطلوبی رسیدم مثلا اینکه فلان اشتباه رو دیگه هیچ وقت مرتکب نشم تا نخوام یه روز بد دیگه رو واسه خودم بسازم و نتایجی از این دست! خوش به حال اونایی که توی کامنت ها می نویسن امسال بهترین سال زندگی شون بوده ولی زیاد تو شرمندگی شون نمی مونم قول میدم سال 86 همین حس رو داشته باشم. 

جبران خلیل جبران:

زندگی سخاوتمند است و انسان، تنگ چشم.

 

عیسی مسیح:

خوشا بحال شما که اینک گریانید، چرا که خواهید خندید.

 

اینم واسه اینکه دلخوش بشم سال دیگه بهترین سال زندگیمه

واستون بهترین روزها رو آرزو میکنم. دوستدارتون : پارمیس.

 

 

نظرات 14 + ارسال نظر
رضا نقی زاده پنج‌شنبه 10 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 12:09 ق.ظ http://www.rezanaghizadeh.mg-blog.com


با سرزدن به این وبلاگ شناس را از خود نگیرید اگر بعد از مطالعه ان ما را دعا نکردید نه حق عضویت نه خرید ونه فروش فقط صبر حوصله استقامت
http://www.rezanaghizadeh.mg-blog.com

سلام به شما. مرسی از اینکه لطف کردید به من سر زدید. موفق و سلامت باشید . یا حق.
باز هم منتظرتون هستم.

محمد پنج‌شنبه 10 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 12:16 ق.ظ http://jack.blogsky.com

سلام وبتون قشنگه خوشحال می شم اگه به منم سر بزنین
بای ی ی ی ی ی.

سلا آقا محمد. مرسی از لطف شما. چشم میرسم خدمت تون. شاد و موفق باشید. یا حق.

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 10 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 12:19 ق.ظ http://doxy.blogsky.com

ص...لام.!

آقا جبران تو ایران نبوده که بفهمه زندگی چه سخاوتی به آدم هاش نشون میده!
اون تو آمریکا و لبنان حالشو میکرده همچنی حرف هایی میزده!...
با
با
ی

سلام آقای بی نام و عزیز. مرسی از اینکه به من سر زدید.خوشحال شدم.
خب این هم یه نظره دیگه (نظر شما رو میگم). من که نبودم اون موقع ببینم حال میکرده یا نه ولی سخن جالبی بود به نظر خودم . موفق باشید. در پناه خدا.

رضا پنج‌شنبه 10 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 12:24 ق.ظ http://www.reza8mile.blogsky.com

سلام اون نوشته ی خواستگاری واقعا جالب بود ... ممنون

سلام اقا رضای گل. مرسی از دیدنتون خوشحال شدم. مرسی از لطف شما عزیز. من هم از شما ممنونم. باز هم منتظر حضور گرمتون هستم. در پناه خدای مهربون شاد و سبز باشید.

آفتای گردون پنج‌شنبه 10 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 01:01 ق.ظ http://www.aftab-gardoon.persianblog.com

آره باهات موافقم.......کاش بتونیم با یادآوری چیزای خوب ؛ حسامونو بهتر کنیم....... کاش توان اینو داشته باشیم که از خاطرات بد هم فقط ؛ خوباشو نگه داریم..

سلام آفتاب گردون گل. خوبین؟ خیلی خوشحالم از دیدن شما عزیز. خیلی کامنت تون زیبا بود. بازم پیشم بیا عزیزم خوشحال میشم. همیشه شاد سبز و سربلند باشید. حق نگهدارتون.

سلمان پنج‌شنبه 10 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 02:51 ب.ظ http://aloneeyes.blogsky.com

سلام به پارمیس عزیز و همیشه دوستاشتنی
خسته نباشی عزیزم این ما انسانا ییم که سرنوشت یک سال و برای خودمون رقم میزنیم وبا ید همیشه کارهای خوب و تو دفتر خاطرات نوشت وباید کارهای بد و از ذهنمون بریزیم دور
وهیچ وقت فکرشونو نکنیم

در ضمن پارمیس جون آگه آیدی داری می تونی بهم بدی
ممنون میشم ازت

سلام به آقا سلمان گل. مرسی از شما عزیز. کاملا با حرفتون موافقم عزیز. عزیزم راستش من اصلا انلاین نمیشم و اهل چت هم نیستم واسه همین بنده رو از اینکار معاف بفرمایید(چشمک و خنده). امیدوارم از دستم ناراحت نشی مهربون. اگر امری با من دارید توی کامنت ها بفرمایید من در خدمتتون هستم. بازم معذرت می خوام عزیزم. بازم پیش من بیا خیلی خوشحال میشم به خدا. همیشه شاد پیروز و سربلند باشی. حق نگهدارت.

بهنام پنج‌شنبه 10 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 07:06 ب.ظ http://www.behnamkatebi.blogfa.com

سلام پارمیس خانم:
مطلبتون قشنگ بود خصوصا این سخنان انتهای مطلب
ممنون از اینکه خبرم کردید
ارادتمند شما
امیدوارم شاد و سلامت باشید

سلام آقا بهنام عزیز. خوب هستین؟ مرسی شما لطف دارید. خواهش میکنم من باید از شما ممنون باشم که بهم سر میزنید مرتب. مرسی از شما. من هم واستون آرزوی سلامتی و شادکامی دارم. حق نگهدارتون.

hamidel پنج‌شنبه 10 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 08:08 ب.ظ http://hamidel.blogsky.com

عشق یعنی تا ابد مجنون شدن...
تا ابد حیران روی تو شدن...

سلام. خیلی قشنگ بود. موفق باشید و همیشه عاشق.یا حق.

hamidel پنج‌شنبه 10 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 08:12 ب.ظ http://hamidel.blogsky.com

پارمیس عزیز سلام
خوبی که آره؟
............
بنظر من سال ۸۵ یا حالا هر سال دیگرو ما آدما هستیم که خوبو خرابش میکنیم .
لا ا قل اینطور به خودمون تلقین میکنیم که این سال اینجوری بود... اما بهرحال چه خندون چه گریون داره میگذره دنیا...
..........
مراقبه خودت باش دلبر -بای

سلام عزیز. مرسی بله من خوبم خدا رو شکر. شما خوبین؟ حق کاملا با شماست...
خیلی از دیدنتون خوشحال شدم. بازم از این طرفا بیایدها.شاد پیروز و سربلند باشید. حق نگهدارتون.

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 10 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 08:59 ب.ظ http://www.wall.blogsky.com

سلام
می دونی سالها...شاید روزها...ساعت ها...
یه روزی همشون خاطره می شن...
پس چرا سعی نکنیم که خاطرات آینده شاد تر باشه..

سلام آقای عزیز.مرسی از لطف شما که به من سر زدید. کامنت خیلی زیبایی واسم گذاشتید مرسی. حرفتون یادم می مونه. همیشه به ما سر بزنید. خوشحال میشم. شاد پیروز و سربلند باشید. یا حق.

شکوفه جمعه 11 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 12:34 ب.ظ http://www.haramedelam.blogsky.com/

سلام ...

پارمیس جان کجایی ؟ کم پیدا شدی

موفق وسلامت باشی ...

در پناه حق

سلام به شکوفه خانوم گل. خوبی عزیز؟ نه والا هستیم زیر سایه ی خدا بعدم شما (خنده و چشمک). چشم میرسم خدمت تون حتما. خیلی لطف کردید تشریف آوردید خوشحال شدم خیلی. مرسی از شما. همیشه شاد و پیروز و سبز باشید. دلتون بهاری. در پناه خدای مهربون.

مردی که مرده بود جمعه 11 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 06:31 ب.ظ http://zendeh-be-goor.blogsky.com

سلام.....
در مورد این پست فقط میتونم بگم موافقم با شما
جمله هایی که از جبران خلیل جبران و حضرت مسیح نوشتی بسیار تاثیر گذار بود...........

در مورد کامنتت:
هر کسی میپرسه از من
در چه حالی؟
در چه کاری؟
تو که اهل روزگاری
خبر تاره چه داری؟
میبینن اما میپرسن
چه سوال خنده داری
وقتی گوش شنوا نیست
حرف تازه ای ندارم
سر عاشقی نمونده
که به صحرا بگذارم

................. تا بعد ها..............

سلام آقای عزیز. خیلی کم میبینیم شما رو ها! خیلی خوشحالم کردید که تشریف آوردید. مرسی نظر لطف شماست. راستی از همدردی تون هم واقعا ممنون اقلا دلم یکم خوش شد یکی دیگه هم مث من بوده اوضاعش امسال...(خنده)
در ضمن شعری که واسم نوشتید خیلی خیلی قشنگ بود.انشاالله زود به زود ببینیم از این به بعد شمارو. همیشه سلامت شاد و پیروز باشید. در پناه خدای مهربون.

کیمیا جمعه 11 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 07:28 ب.ظ

سلام
بایدبگم متاسفانه این ادمیزاد هیچ وقت راضی نمیشه ولی اینم بگم که خداهیچ وقت بدنمیده اگر هم اتفاق بدی میفته حتما حکمتی داره و البته لازمه.

سلام خانوم عزیز. خوبین؟ مشتاق دیدار. حق کاملا با شماست قبول دارم حرفتون رو.
خدایا چنان کن سرانجام کار
تو خشنود باشی و ما رستگار
خیلی از دیدنتون خوشحال شدم.همیشه سلامت شاد و سربلند باشید. در پناه خدای مهربون. بازم پیش ما بیای ها(چشمک).

مهران جمعه 11 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 11:50 ب.ظ http://hashiyee.blogfa.com

گذشته تا زمانی که تجربه باشه با تمام تلخی اش خوبه و یک یادگار خوب اما اونجایی که فقط شد غم و اندوه اون هم از نوع بزرگ ، باز هم گذشته .................... من که میگم ارزش ناراحتی و نسبت دادن خوبی و بدی به اون نداره فقط باید به دیده ی ترحم بهش نگاه کرد.

سلام عزیز. مرسی که بازم اومدین. خوشحالم کردید. شما درست میگید کاملا آره واقعا ارزش نداره....
یادم می مونه این حرف قشنگتون. بازم منتظر حضور گرم و همیشگی تون هستم. در پناه ایزد منان شاد و سربلند باشید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد