آپادانا

نرسیده به درخت کوچه باغی است که از خواب خدا سبزتر است و در آن عشق به اندازه پرهای صداقت آبی است...

آپادانا

نرسیده به درخت کوچه باغی است که از خواب خدا سبزتر است و در آن عشق به اندازه پرهای صداقت آبی است...

خاطره ها...

سالها از پی هم می گذرد

و منه سرگردان

خسته ازقلب بی روح زمان

افسرده از این روزگار رنگ رنگ

نمی دانم، می مانم یا نمی مانم؟!

راز مانا بودن چیست؟

سر دلربا بودن چیست؟

نامم آیا جاودان خواهد ماند؟!

کسی نامم به زبان خواهد راند؟

نمی دانم... نمی دانم...

گاه گاهی لحظه ای از خاطرم می گذرد...

دل من می لرزد

یادی... خاطره ای... می ماند؟!

نمی دانم...

کاش خاطرها ،

خاطره ها را در خاطر خود می خواندند!!!

آری می دانم

در یاد کسی ماندن

بسیار دشوار است...

هر آن که بر رخسار کودکانی دلبند

که در دنیای کودکی خویش

غرق در عشق اند

چشم می دوزم

رنگ می بازم...

اشکی از چشمانم جاریست...

غم و غصه در دلم

قصه ای طولانی ست...!!!

کاش کودک بودم...

کاش کودک می ماندم...

به! چه صفایی دارد!

پر است از یکرنگی

نیست در آن

خنده ای،

گریه ای پنهانی...!

گویی همه اش خوشحالی

نیست در آن هیچ لحظه ای

دل نگرانی...!

آری آری

آنی رخت بربست...!

دلم اما سخت بشکست...!

دلمان دور شد از عشق و وفا !

همه اش نامردی

همه اش جور و جفا !

بار خدایا ...!

یاری ام کن که در این دنیا

بتوانم کودک باشم !

کمی عاشق تر...

کمی مهربان تر...

تا که در لحظه ی جان باختن

باشم کمی آرام تر

تا بدانم کسی عاشق تر

یاد و نامم

بر زبان می راند...

تا که بدانم

هم اوست که مرا دوست می دارد...!!!!

نظرات 12 + ارسال نظر
جلال دوشنبه 14 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 11:32 ق.ظ http://www.carboon.blogfa.com

سلام خوبی من کوچیکتم.
خیلی با حالی .

سلام آقا جلال عزیز. مرسی که اومدین. خواهش می کنم اختیار دارید.
مرسی از لطف شما. بازم پیش ما بیاید ها.شاد سلامت و موفق باشید. یا حق.

شغال دوشنبه 14 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 04:43 ب.ظ http://hillboy.blogsky.com/

سلام

خوبی ؟

ممنونم که به من سر میزنی من کسی نظر بده غیر شما ندارم //ممنونم //
خیلی حالم گرفته .نمیدوم چه مرگمه //
این زندگی هرکاریش میکنی یه جاییش میلنگه .....
لینکت میکنم که راحت تر بهت سر بزنم ...
درود ..

سلام آقای عزیز. مرسی من خوبم. شما خوبین؟ خواهش میکنم.من وبلاگ شما رو دوست دارم. چرا دلتون گرفته؟! زیاد سخت نگیرید عزیز (چشمک). خب این دنگ و فنگ های زندگی واسه همه هست زیاد غصه نخورید به خدا توکل کنید حتما کمکتون میکنه.
مرسی از لطف شما ممنونم عزیز. من هم شما دوست عزیز رو لینک میکنم. همیشه شاد موفق و سلامت باشید. یا حق.

مهران دوشنبه 14 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 09:38 ب.ظ http://hashiyee.blogfa.com

تنها بدی این بلاگ اسکای اینه که از این آدمک های جینگول وینگول برای قسمت کامنتش نداره تا آدم بتونه به کمک اون ها ابراز احساسات کنه. خوب دیگه خودت قیافه من رو تجسم کن که رفتم توی حس و کلی با این شعر زیبا پرت شده ام تو دل خاطرات بچگی هام. ....................

سلام اقا مهران عزیز. آره خب قبول دارم من هم... وای مرسی یکم امیدوارم کردید اقلا دیگه حالا میدونم یه کوچولو شعرام تاثیرگذاره...!(چشمک و خنده)
خیلی لطف کردید به من سر زدید. خوشحال شدم. شاد موفق و سلامت باشید. حق نگهدارتون باشه.

علی سلطانی مجد سه‌شنبه 15 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 12:03 ق.ظ http://asheghi4u.blogsky.com

سلام . مثل چند پست قبلی که خوندم اینم خوب بود . اما چرا کوتاه

سلام آقای مجد عزیز. مرسی از لطف شما. در مورد سوالتون هم راستش نمی دونم چی بگم....
بازم تشریف بیارید خوشحال میشم. در پناه خدا شاد موفق و پیروز باشید.

نقره ای سه‌شنبه 15 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 12:50 ق.ظ

... !!!
گویا منو با سبک جدیدی از شعر آشنا کردی!!
.... .... ............ ... .... .......!!!

دو نقطه دی... !

کیمیا سه‌شنبه 15 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 12:58 ق.ظ

آره کاش همان کودکی بودیم که همه عشقش اسباب بازیها و شهربازی بود
کاش همان کودکی بودیم که هرچی ازخدامیخواستیم همان لحظه میداد
کاش کودکی بودیم که ازدنیا فقط شادیهایش رامی فهمیدیم
.
.
.
اما بزرگ شدیم وبابزرگ شدنمان دل خیلیهاروشکستیم
توخاطرخیلیها موندگارشدیم اما........
خداکنه خاطره هامون برای دیگران عزیز باشه نه ........

سلام عزیز. خیلی کامنت تون قشنگ بود خیلی. واقعا راست میگید. خیلی از دیدن شما خوشحال شدم. موفق شاد و سلامت باشید. در پناه ایزد منان.

[ بدون نام ] سه‌شنبه 15 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 02:34 ق.ظ

شعرتون جالب ودلنشین بود ممنونم.

سلام عزیز. ممنونم. لطف کردید اومدید. بازم تشریف بیارید. در پناه خدا شاد موفق و سلامت باشید.

مصطفی سه‌شنبه 15 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 03:18 ق.ظ http://mostafa-sh.blogsky.com

مثل همیشه d:

سلام به شما دوست عزیز. مرسی از لطفتون ممنونم. خوشحال شدم. شاد و موفق باشید. یا حق.

حسین سه‌شنبه 15 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 04:32 ب.ظ http://barayekhodam.blogsky .com

پارمیس جان سلاممممممممممممممممم.
اول اومدم بگم به طرز فجیعی مخلصیم.
.به خدا شرمنده ام .کامپیوترم طی یک انفجار مهیب از بین رفت البته هنوز موس و مانیتورش کار میکنه.
به خاطر همین دارم ازیه کامپیوتر سرقتی تو محل کارم کامنت میزارم .
چون سه تا پست قبلی رو نخوندم باید زنمش رو دیسک برم بخونم بیام نظر بدم.
پس تا ..به زودی.
میبینمت.قربانت حسین

سلام آقا حسین عزیز. چه عجب از این طرفا؟ نه خواهش میکنم دشمنتون شرمنده باشه.
پس جای شکرش باقیه. مرسی شما خیلی لطف دارید به من. چشم من هم منتظرتون هستم. شاد و موفق باشید. یا حق.

مهران سه‌شنبه 15 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 10:22 ب.ظ

ااااااااااااا پارمیس خانم پس کجایی؟

همین دورو برا(چشمک) .معذرت می خوام یکم گرفتار بودم.

[ بدون نام ] چهارشنبه 16 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 12:39 ق.ظ

داری به سمت سلیقه ی من حرکت میکنی
البته من ادم خودپسندی نیستم ها
من هم آپ کردم

سلام به شما. مرسی خوشحال شدم از دیدنتون. خوشحالم. بله اینو نمی گفتید هم میدونستم که شما اینجوری نیستید. چشم الان میرسم خدمت تون. موفق شاد و سلامت باشید. یا حق.

مردی که مرده بود چهارشنبه 16 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 12:44 ق.ظ http://zendeh-be-goor.blogsky.com

in commant paieeni male mane
esmam ro yadam rafte

(چشمک)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد