آپادانا

نرسیده به درخت کوچه باغی است که از خواب خدا سبزتر است و در آن عشق به اندازه پرهای صداقت آبی است...

آپادانا

نرسیده به درخت کوچه باغی است که از خواب خدا سبزتر است و در آن عشق به اندازه پرهای صداقت آبی است...

باید خودم باشم.

باید خودم باشم بدون توجه به مسائل کوچکی که اتفاق می افتد و من به اندازه ی چهار کوه عظیم بزرگشان میکنم.هیچ کس و هیچ چیز مرا خوشحال یا ناراحت نمی کند مگر اینکه خودم بخواهم.وقتی خدای به این مهربانی فقط و فقط برایم بهترین چیزها را می خواهد چرا خودم برای خودم بهترین و آرامش بخش ترین چیزها را نخواهم؟

پس : من یک انسان آزاد و سعادتمند هستم.برای خوشحالی و خوشبختی به هیچ موقعیت یا هیچ شخصیتی احتیاج ندارم.نیازی نیست کسی تنهایی هایم را فراری دهد. من می توانم ظرف یک لحظه با یاد خدا و شمردن چند نعمت از هزاران نعمت زندگی ام به آرامش برسم و روزها را یکی پس از دیگری با شگفتی و شادی آغاز کنم.

من می توانم خودم باشم....خود خود خودم!!!

(پرستو عوض زاده)
نظرات 7 + ارسال نظر
مجید چهارشنبه 16 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 03:19 ب.ظ http://www.majonline.blogsky.com

سلام
دردود بر دوست خوبم پارمیس
متنت خیلی زیبا بود به شرطی که با تمام وجود در اختیارش باشی
مرسی که پیشم اومدی
بزم بیا

سلام آقا مجید. مرسی که تشریف آوردید خوشحال شدم. ممنونم از نظر زیباتون. همیشه شاد و موفق باشید. بازم بیاید ها. یا حق.

مردی که مرده بود چهارشنبه 16 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 04:16 ب.ظ http://zendeh-be-goor.blogsky.com

aval negaran shodam goftam chera commant nazashti...
bad ke ooomadam didam up kardi khoshhal shodam
va fahmidam bayad esmet ro be liste bi marefatha ezafe konam
........ta bad

سلام عزیز. چقدر شما به من لطف دارید (ناراحت) اومدم واستون کامنت گذاشتم علتش رو توضیح دادم کاش منو ببخشید. ممنونم که اومدید پیشم عزیز خوشحال شدم. بازم منتظرتون هستم. منو پاک کنید از توی اون لیست آخه اشتباهی رفتم اون تو! همیشه موفق و شاد باشید. یا حق.

مردی که مرده بود چهارشنبه 16 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 06:53 ب.ظ http://zendeh-be-goor.blogsky.com

سلام....
شما باید ببخشید.....من کلا آدم بسیار زود رنجی هستم...و به خاطر این مساله خیلی چیزها رو باختم.....حتی عشقم رو........شما هرگز تو اون لیست نیستید...........قدر خودتون رو بدونید....آدمی که به دوستی ها پایبند هست .....حتی دوستی های مجازی......واقعا انسان بزرگی هست......ازت ممنونم که نشون دادی به من که هنوز هم آدمهایی هستند که برای دوستی ها حرمت قائلند........

سلام. خواهش میکنم عزیز. اختیار دارید. شما لطف دارید به من. مرسی عزیز. موفق شاد و پیروز باشید. یا حق.

علی سلطانی مجد پنج‌شنبه 17 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 02:54 ق.ظ http://asheghi4u.blogsky.com

سلام به خانم پارمیس
مقاله زیبایی بود سبک مقالات شما الا چه از خودتون چه از دیگران به صورتیست که حس نویسنده کاملا منتقل می شود تبریک میگم

سلام آقای مجد عزیز. مرسی از شما. ممنونم از لطف شما. موفق شاد و سلامت باشید. یا حق.

بهنام پنج‌شنبه 17 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 02:08 ب.ظ http://www.behnamkatebi.blogfa.com

سلام پارمیس جان
بله واقعا پدیده زیبایی بود منم تا صبح رصد خونه بودم
امیدوارم اینطور برنامه بتونه بیشتر ما رو به نجوم علاقه مند کنید
نظر لطفتونه
از اظهار محبتتون ممنونم
ارادتمند شما
امیدوارم همیشه موفق و سلامت باشید دوست عزیز

سلام آقای کاتبی عزیز. مرسی از شما. خواهش میکنم. شما هم به من لطف دارید.
مرسی. شما هم همیشه شاد و سلامت باشید. یا حق.

مردی که مرده بود پنج‌شنبه 17 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 07:36 ب.ظ http://zendeh-be-goor.blogsky.com

اپ نمیکنی؟

سلام عزیز. چرا معلومه که میکنم (چشمک). اینا ها اینم واسه خاطر شما.خوبه؟
موفق و شاد باشید عزیز. یا حق.

مهران پنج‌شنبه 17 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 09:33 ب.ظ http://hashiyee.blogfa.com

خودم یعنی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
------------------------------------
مثل اینکه شب عیدی خیلی سرت شلوغه ؟

سلام عزیز. خوبین؟ مرسی که اومدید خوشحال شدم. شما از کجا فهمیدین؟ (چشمک)
آره راستش یکم شلوغه... من رو ببخشید اگه دیر اومدم. شاد و موفق باشید. یا حق.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد