آپادانا

نرسیده به درخت کوچه باغی است که از خواب خدا سبزتر است و در آن عشق به اندازه پرهای صداقت آبی است...

آپادانا

نرسیده به درخت کوچه باغی است که از خواب خدا سبزتر است و در آن عشق به اندازه پرهای صداقت آبی است...

دلتنگی

باز دوباره دلم هوای تو در سر دارد

باز دلم شور و شوقی دگر دارد

اشکهایم روی گونه هایم جاریست

دگر هر چه می نویسم تکراریست...

چشم ها اشک می ریزند

بدین سان

می گویند : دلتنگند بی تابند...!

قلب کوچکم اما

در سکوت مرگ بارش

بارها می شکند...

ظاهرم آرام است

در وجودم غوغاست...

غوغایی پنهانی...

چشمانی اما

باز بارانی...

دیر زمانیست

که نگاه مهربانت را

ندیدست این دل کوچک و تنها...

باز هوای تو دارد

این دل بی قرار و بی پروا

دوباره انتظار

دوباره بی قراری های یار...!

کاش زودتر بیایی مهربان

شده ام خسته و بی جان!

امیدی در دلم دارم

کورسوی نوری...

روشنایی شاید...!!!

آمدنت را بیشتر می پایم...!

در خیالم می آیی آرام آرام

وه که دیدنت چه رویاییست

آری آری

همه ذرات وجودم متبلور شده است...

ای کاش تپش قلب زمان؛ثانیه ها،

باز تو را به من می دادند

ولی این بار بی پروا...!

نظرات 11 + ارسال نظر
رضا نقی زاده جمعه 18 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 02:03 ق.ظ http://www.rezanaghizadeh.mg-blog.com


مژده مژده مژده
حتما یک بار سراغش بروید
www.rezanaghizadeh.mg-blog.com
naghizadeh.reza@gmail.com
رضا نقی زاده

سلام آقای نقی زاده. مرسی که به من سر زدید. ممنونم. موفق شاد و سبز باشید. در پناه ایزد یکتا.

علی سلطانی مجد جمعه 18 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 04:09 ق.ظ http://asheghi4u.blogsky.com

سلام اینکه ایدفعه از خودتون بود خیلی بیشتر حال داد .

سلام. ممنونم از شما مرسی. موفق و شاد باشید. ایام به کام. یا حق.

نقره ای جمعه 18 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 05:22 ق.ظ

درگیر قافیه نباش!! و وزن را بیشتر کنترل کن!!

سلام. چشم واقعا مرسی...

نقره ای جمعه 18 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 05:24 ق.ظ

البته شعر سپید هم هست ... خیلی راحت یه چیزی بنویس ... بعد از هر جاش حال کردی اینتر بزن!!!

مثال:
تو همیشه می زدی منو دربو داغون می کردی بس که بهم نمی گفتی دوسم داری!!!


به سبک سپید:
تو
همیشه می زدی منو
دربو
داغون می کردی
بس که بهم نمی گفتی
دوسم داری!!!

نقره ای جمعه 18 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 05:30 ق.ظ

البته شعر سپید هم هست ... خیلی راحت یه چیزی بنویس ... بعد از هر جاش حال کردی اینتر بزن!!!

مثال:
تو همیشه می زدی منو دربو داغون می کردی بس که بهم نمی گفتی دوسم داری!!!


به سبک سپید:
تو
همیشه می زدی منو
دربو
داغون می کردی
بس که بهم نمی گفتی
دوسم داری!!!

بازم مرسی....

مردی که مرده بود جمعه 18 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 10:46 ق.ظ http://zendeh-be-goor.blogsky.com

سلام.....
از خودت بود؟
خوب بود......
.......................باید با دقت بیشتری بخونم تا نظر بدم.........تا بعد

سلام آقا سهند عزیز. مرسی با اجازتون بله از خودم بود. بازم میگم میدونم که کاستی های زیادی داره و اگر میگید خوبه نظر لطف شماست... بله بسیار خوشحال میشم از اینکه مجددا نظرتون رو بگید (لبخند)
همیشه شاد موفق و سبز باشید. در پناه ایزد یکتا.

سعید جمعه 18 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 08:07 ب.ظ http://mastaneh.blogsky.com

سلام پارمیس عزیز ...

خوبی؟ شعر زیبایی بود ... والله نظر دادن در مورد شعر خیلی سخته مخصوصا اگه مثل من تخصصت ادبیات هم نباشه!!!

حالا به زبان عامیانه میگم: منکه خوشم اومد! کار خودت بود؟؟

دلت سبز و بهاری ...

سلام آقا سعید گل. مرسی من خوبم. شما خوبین؟ مرسی که تشریف آوردین خوشحالم کردید.مرسی از لطف شما. بله کار خودم بود البته می دونم که کاستی های زیادی داره و این نظر لطف شماست اگر میگید که خوبه (لبخند)
همیشه شاد پیروز و موفق باشید. در پناه ایزد یکتا.

بهنام شنبه 19 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 10:41 ق.ظ http://www.behnamkatebi.blogfa.com

سلام پارمیس خانم:
مثل همیشه قشنگ و زیبا بود
فرارسیدن چهلمین روز درگذشت سرور و سالار شهیدان رو هم به شما تسلیت عرض میکنم
از حضور گرمتون در وبلاگ ممنونم
به امید موفقیت روز افزون برای شما دوست عزیز
سربلند و موفق باشید
ارادتمند

سلام آقای کاتبی عزیز. خوبین؟ مرسی از شما عزیز ممنونم. ممنون من هم به شما تسلیت میگم. راستش من همیشه این چیزا رو توی وبلاگم می نویسم ولی اینبار یه مشکلی پیش اومد نتونستم بیاد پستش رو بذارم. ممنون از شما آقای با معرفت. همیشه شاد و سبز باشید. دلتون بهاری. در پناه خدای مهربون.

مانی شنبه 19 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 11:25 ق.ظ http://royayezendegiyeman.blogsky.com

سلام .چه خوب و مشتی مینویسی.نمیدونم چرا تا حالا بهت سر نزده بود. بهر حال دوس دارم تو عیدانه من یه کوچولو بنویسس. اگه توضیح بیشتری خواستی تو وبلاگم نوشتم.فقط دوت خواهش کوچولو اگه دوس داشتی این محبت رو در حقم بکنی یه جوری بنویس که به درد نوروز بخوره و در ضمن سیاسی هم نباشه.قربونت. مانی

سلام آقای مانی عزیز. مرسی از شما. ممنونم.چشم حتما میام یه چیزی می نویسم. چشم مرسی. سعیم رو میکنم. نه عزیز ما کلا سیاسی نیستیم. دو نقطه دی.
بازم تشریف بیارید خوشحال میشم. شاد پیروز و سلامت باشید یا حق.

نقره ای شنبه 19 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 01:38 ب.ظ

من لینک بازی نمی کنم!!اون لینکا افرادی هستند که نوشته ها شونو دوست دارم ... یا خودشونو دوست دارم!! ... خب ... مهم نیست این رابطه دوطرفه باشه یا نه!!

سلام...
حالا من از کدومشم؟(چشمک) آنچه عیان است چه حاجت به بیان است (بگو هیچ کدوم)
دونقطه دی

کیمیا شنبه 19 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 03:18 ب.ظ

سلام پارمیس جان!
فقط میتونم بگم خیلی خوب بود همین!
دیر زمانیست

که نگاه مهربانت را

ندیدست این دل کوچک و تنها.........................

سلام خانوم عزیز. به به! از این طرفا!(چشمک). خوبین شما؟ مشتاق دیدار عزیز.
مرسی از لطف شما خانومی ممنونم. انشاالله که همیشه شاد سلامت و موفق باشید. یا حق.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد