آپادانا

نرسیده به درخت کوچه باغی است که از خواب خدا سبزتر است و در آن عشق به اندازه پرهای صداقت آبی است...

آپادانا

نرسیده به درخت کوچه باغی است که از خواب خدا سبزتر است و در آن عشق به اندازه پرهای صداقت آبی است...

عنوان؟!!!

 کنار تاب پنجره ی خیالم، برای تو که آشنا ترین آشنایی جام عشق را با انتظار، سیراب کردم. کنار عطر یاس ها، صدای زیبایت را، عاشقانه با هر نسیم فریاد زدم. کنار رسم و عادت های خوشبختی برای گل خانه ی آرزو هایت، از دل و جانم دعا کردم. در کنار قداست اشک های وصالم، می خواهم تندیس امید و آرزو هایم را تقدیمت کنم...!

 

محبت آنقدر نافذ است که فصول سرد یاس و نا امیدی را، در چشم بر هم زدنی بهار می کند!

کسی که توانایی بخشیدن خود را ندارد، شب از بی خوابی رنج می برد و روز از ملامت وخستگی!

هرگز خود را  از تماشای آسمان زیبای شب بی نصیب نکن!

نظرات 8 + ارسال نظر
palina یکشنبه 20 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 12:22 ق.ظ http://khamoshi.blogsky.com

بسیار زیبا بود.
ایکاش همه توانائی بخشیدن وطلب بخشایش را داشته باشن.
شاد باشی

سلام عزیز. مرسی از شما. خوش اومدین. خوشحالم از دیدن شما. همیشه شاد موفق و سلامت باشید. باز هم منتظر شما هستم. یا حق.

علی سلطانی مجد یکشنبه 20 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 01:05 ق.ظ http://asheghi4u.blogsky.com

بخشش یک عمل مقدس است که با اینکار باعث می شویم تا ما هم در بربر خطاهایمان روزی بخشیده شویم

سلام. مرسی جمله ی زیبایی بود. موفق باشید. در پناه حق.

حسین یکشنبه 20 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 10:48 ق.ظ http://barayekhodam.blogsky .com

سلام پارمیس جان عزیز .
خوبی ؟
ببخش که دیر میام هنوز مشکل کامپیوترم حل نشده دلم برای همه دوستای خوبم تنگ شده.
راستی مخواستم بگم .واقعا از نوشته های اخیرت (۴ تا)لذت بردم .بین بین خودمون باشه. عشق باید سازنده باشه . من اصلا قبول ندارم ازین حرفا که میگن. خزان وجودش با حضور یارو بهار شده و.با تو عمری بی تو هرگز.و.....به نظر من عشق باید بالا ببره.نه اینکه خرد کنه.
حالا خودمونیم این حرفا چه ربطی داشت به این پستت.؟خودمم نمیدونم دلم میخواست بگم دلت خواست بخون وگرنه حتما بخون.
من نتونستم آپ کنم اومدم ببینمت و برم
فعلا یا حق تا یا حق
قربانت حسین

سلام سلام آقا حسین عزیز. خوبین شما؟ خواهش می کنم اختیار دارین.ما هم دلمون واسه شما تنگ شده آقای مهربون. مرسی از شما ممنونم. لطف دارید به من.
اتفاقا با حرفتن کاملا موافقم. (وگرنه حتما خوندمش)(چشمک)
مرسی از دیدنتون خوشحال شدم. موفق شاد و سبز باشید. یا حق.

حسین یکشنبه 20 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 10:50 ق.ظ http://barayekhodam.blogsky .com

راستی پارمیس در مورد پست قبلی بگم کاش منم میتونستم اینطور بنویسم.راححححت.وساده

مرسی از شما دوست گل.

مهران یکشنبه 20 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 06:52 ب.ظ

و محبت در فصل های گرم اثری جز گرما زدگی ندارد

سلام سلام آقا مهران عزیز. خوبین؟ مرسی قشنگ بود عزیز. خوشحال شدم از دیدنتون آقای مهربون. شاد موفق و سبز باشید. یا حق.

نقره ای دوشنبه 21 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 12:10 ق.ظ

جام عشق را با انتظار، سیراب کردم؟؟؟
قداصت = قداست
... رنج می برد و وز از ملامت ... =... و روز از ...
هرگز خود را از تماشای ...

***********************************************

محبت ... آره اینو خوب درک می کنم!!! فصول سرد یأس ... بهار عشق ... خیلی واضح ... خیلی روشن!!! چه قدر نورانی!!!

سلام.واااااااای مرسی به خدا خیلی عالی بود. کلی از شما ممنونم که اشاره کردین.تصحیح شد.

محمد سه‌شنبه 22 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 03:22 ب.ظ http://magnateboy.blogsky.com

سلام یاسمین خانم چطوری.شرمنده که دیر بهت سر میزنم .به خدا اصلا وقت ندارم آپ کنم.یه پیشنهاد دارم اگه یوزر و پسورد وبلاگ و بهت بدم می تونی واسم آپ کنی آخه سلیقتو قبول دارم.اگه نضرت مثبت بود به این آدرس واسم میل کن.magnateboy_2006@yahoo.com منتظر جوابت هستم در ضمن عید مبارک انشاالله موفق باشید.عاشقا رو هیچ وقت از یاد نبر.

پارمیس میگه : سلام آقا محمد گل (چشمک). خوبین شما؟ من خوبم مرسی. آقا چه عجب از این طرفا؟ (چشمک). اولا باید بگم که شما خیلی خیلی به من لطف دارید. چشم من اگر وقت کنم حتما واستون این کار رو میکنم ولی یه کوچولو بذارید فکر کنم (چشمک). وااااااای مرسی عید شما هم مبارک عزیز مهربون. چشم یادم نمیره.(بازم چشمک). واسه ما هم دعا کنید. همیشه شاد و سلامت باشید. یا حق.

مردی که مرده بود سه‌شنبه 22 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 11:19 ب.ظ http://zendeh-be-goor.blogsky.com

من همونم که توانایی بخشیدن خود را ندازم

سلام عزیز. ای بابا. خب ببخش خودت رو و الا نباید انتظار بخشش از دیگران رو هم داشته باشی ها (چشمک). یکم روش بیشتر فکر کنید آقای مهربون. همیشه شاد و سبز باشی. در پناه حق.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد