آپادانا

نرسیده به درخت کوچه باغی است که از خواب خدا سبزتر است و در آن عشق به اندازه پرهای صداقت آبی است...

آپادانا

نرسیده به درخت کوچه باغی است که از خواب خدا سبزتر است و در آن عشق به اندازه پرهای صداقت آبی است...

بازم سال نو مبارک!

سلام.خوبین؟خوش گذشت؟عید خوبی بود؟

راستش اول من باید یه معذرت خواهی بکنم واسه خاطر این تاخیر طولانی مدتم بعدش باید بگم جاتون خالی عید امسال خیلی خیلی به من خوش گذشت. راستش از زمانی که خاطرم هست دیگه یاد ندارم یه این اندازه نوروز بهم خوش گذشته باشه. خدا رو شکر امسال خوب شروع شد.انشاالله که واسه همگی مون سالی پر از موفقیت , سلامتی و شادکامی باشه. از تک تک شما دوستای گلم ممنونم که توی این مدت منو از خاطرتون نبردید و واسم کامنت گذاشتید.بی نهایت خوشحالم کردین.

خلاصه اینکه امیدوارم به شما هم خوش گذشته باشه.آره, بازم اومدم تا با همراهی شما بازم بنویسم. خوشحالم از دوباره دیدنتون.

دیگه چیزی نمی گم فقط از خدا می خوام کمکمون بکنه و تنهامون نذاره. بهترین لحظات رو واستون آرزو می کنم.در پناه خدای مهربون.

دوستتون دارم: پارمیس.
نظرات 8 + ارسال نظر
* یاس سفیدم * پنج‌شنبه 16 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 12:19 ق.ظ http://yasesefid.blogsky.com

میدونی وقتی خدا داشت بدرقه ات می کرد بهت چی گفت ؟جایی که میری مردمی داره که می شکننت نکنه غصه بخوری من همه جا باهاتم . تو تنها نیستی . توکوله بارت عشق میزارم که بگذری، قلب میزارم که جا بدی، اشک میدم که همراهیت کنه، ومرگ که بدونی برمیگردی پیشم

سلام عزیز. خوشحالم از آشنایی با شما. خوبین شما؟ مطلب واقعا زیبایی بود. بازم پیشم بیاید. موفق شاد و سلامت باشید. یا حق.

مهران پنج‌شنبه 16 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 01:01 ق.ظ http://hashiyee.blogfa.com

هیچ معلوم شما کجایی ، بابا جان سفر یک روز دو روز ، ده رو ز نه دیگه 20 روز اونم بی خبر تازه وقتی که میای به سر و صدا آپ می کنی و برو که رفتیم. به هر حال امیدوارم که خوش گذشته باشه
شاد باشی

سلام آقا مهران.خوبین؟ بابا من همینجام. (دو نقطه دی) شرمنده اما خیلی خوش گذشت این بیست روز. خب دیگه آخه در گذشت و گذتر بودیم دیگه این همه طول کشید. نه به خدا بی سرو صدا نبود فقط اصلا وقت نداشتم واسه همین فوری یه آپ دیت کردم رفتم. مرسی. منو ببخشید. میرسم خدمتتون. شاد و سبز باشید. یا حق.

علی سلطانی مجد پنج‌شنبه 16 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 01:05 ق.ظ http://asheghi4u.blogsky.com

سلام عالیکم خوبید خوشحالم که بهتون خوش گذشته انشااله تا آخرش بهتون خوشبگذره نه امسال بلکه هزار سال.

سلام علی آقای گل. خوبین شما؟مرسی ممنونم. شما لطف دارید. انشاالله که به شما هم همیشه خوش بگذره و به تمام آرزوهای قشنگتون برسید. در پناه خدا. شاد و سبز باشید.

hamidel پنج‌شنبه 16 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 02:03 ب.ظ http://hamidel.blogsky.com

سلام پارمیس عزیز
از اینکه می بینم برگشتی و مخصوصا با روحیه ی خوب اومدی واقعا خوشحالم ...
راستش خدارو شکر ار اینکه بهتون خوش گذشته براتون آرزوی موفقیت میکنم
هرچند که خوب و بد روزگار به خود آدم بر میگرده ) به تلقین و تعبیرش از ایام) ...
مراقبه خودت باش دلبر ..... بای

سلام آقای گل. خوبین؟ مرسی از شما. حق با شماست. دعا میکنم همیشه شاد موفق و سلامت باشید. در پناه خدا.

نقره ای جمعه 17 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 04:16 ق.ظ

خیلی خوبه که خوش گذشته!!! سالی که نکوست ... از 15 روزه اول عیدش معلومه!!! اینو از قدیم گفتن!!!

(دو نقطه دی) البته به علاوه ی ۵ روز قبلش (چشمک)

سلمان جمعه 17 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 06:30 ب.ظ http://aloneeyes.blogsky.com

سلام پارمیس عزیز
امیدوارم حالت خوب باشه
راستی کم پیدا شدی؟؟؟
بای

سلام آقا سلمان گل. خوبین؟با درسا چه میکنید؟ مرسی من خوبم. نه به خدا کم پیدا نشدم جبران میکنم فقط یه مقدار کارام زیاد شده و برنامم رو بهم ریخته متاسفانه. انشاالله که منو می بخشید. همیشه شاد موفق و سلامت باشید. یا حق.

[ بدون نام ] جمعه 17 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 07:10 ب.ظ

سلام.....
خوش اومدی دوباره......
تو این مدت که نبودی من بر خلاف شما پست های زیادی داشتم...دوست دارم حداقل ۲ تا پست أخر رو بخونی.....از اون اتفاق تلخ که گفتم یه روزی میگم نوشتم.....یه ماجرای واقعی................
..........تا بعد ها

سلام عزیز. خوبین؟ مرسی ممنونم. چه خوب ولی من نتونستم بخونم عوضش الان میام میخونم. چشم می خونم. همیشه شاد باشید و سلامت. یا حق.

ناشناس جمعه 17 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 08:07 ب.ظ http://www.carboon.blogfa.com

سلام پارمیس جون حالت خوبه خوشی
امیدوارم همیشه خوش باشی
خیلی با حالی

سلام آقا جلال. خوبین شما؟ مرسی ممنونم از شما. انشاالله همیشه شما هم سلامت شاد و موفق باشید. یا حق.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد