آپادانا

نرسیده به درخت کوچه باغی است که از خواب خدا سبزتر است و در آن عشق به اندازه پرهای صداقت آبی است...

آپادانا

نرسیده به درخت کوچه باغی است که از خواب خدا سبزتر است و در آن عشق به اندازه پرهای صداقت آبی است...

آفریدگارا...!

خداوندا! بارالها از تو می خواهم نفرت هیچ انسانی در فرشته تو خلا صه نشود !
 
ملکا! جانم را با نورهای قدسی ات روشن کن!
 
پروردگارا! یاریم کن تا همیشه روی نگاه کردن به آیینه را داشته باشم!
 
محبوبا!  روحم را زیباووجدانم را پاک نما!
 
مهربانا! یا آنچه می خواهم را به من بده یا هیچ چیزی را ، یا آن یا هیچ چیز!
 
 

لحظات را طی کردیم تا به خوشبختی برسیم . اما وقتی رسیدیم فهمیدیم خوشبختی همان لحظات بود .

 

 

سلام.خوبین؟ خوش می گذره؟ راستش اول از اینکه می بینم دوستان عزیز وبلاگ نویس همیشه همراهیم می کنن و واسه بهبود نوشته ها نظر قشنگشون رو ارایه می کنن واقعا ممنونم. یکی از همین دوستان عزیز یه پیشنهاد قشنگ داده بودن واسه نوشتن خاطرات مسافرت نوروزیه من 

نیست خیلی طول کشید خیلی ها گفتن بابا چه خبره مسافرت دو روز سه روز نه ۲۰ روز

خلاصه اینکه من هر چی فکر میکنم می بینم واقعا خیلی سفر قشنگی بود پراز خاطره های خوب اما راستش فکر کنم نوشتنش لطفی نداشته باشه آخه شاید فقط واسه خودم جالب بوده باشه. این سفر ما دسته جمعی بود و یکی از دلایل خوش گذشتنش هم همین بود و دلیل بعدی هم این بود که خیلی از جاهایی رو که تا حالا ندیده بودم دیدم. دیگه اینکه تصمیم گرفتم ننویسمش البته خیلی خیلی از این دوست عزیز ممنونم چون پیشنهادشون خیلی جالب بود به ذهن خودم نرسیده بود. دوستتون دارم و واستون آرزوی شادکامی و بهروزی دارم. موفق باشید. در پناه حق.

نظرات 8 + ارسال نظر
مانی شنبه 25 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 01:04 ق.ظ http://www.alein.blogsky.com

خیلی لطف کردی عزیزم.منم لینک شما رو گذاشتم

سلام. مرسی. خواهش می کنم. ممنونم از لطف شما. شاد باشید. یا حق.

۞ نسیم صبــــــا ۞ شنبه 25 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 01:17 ق.ظ http://f925s68.blogsky.com

تو ای نسیم صبا بر به یار ما پیغام*****
که چشم ما به رهت شد در انتظار سپید

سلام
حال شما؟
مناجات زیبایی بود
از این که تنهام نذاشتی یک دنیا ممنونم عزیز

موفق و پیروز باشی***

سلام. مرسی عزیزم. شما خوبین؟ خواهش می کنم. شاد باشید و موفق. یا حق.

mardi ke morde bood شنبه 25 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 01:50 ق.ظ http://zendeh-be-goor.blogsky.com

الان خیلی داغونم......بعدا نظرم رو اعلام میکنم

سلام. ای بابا چی شده؟ اتفاقی افتاده؟ مرسی که با این همه حال به من سر زدید. ممنونم. منتظرتون هستم. شاد باشید. یا حق.

علی سلطانی مجد شنبه 25 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 02:07 ق.ظ http://asheghi4u.blogsky.com

سلام خانم پارمیس به نظر من اونجایی که باید خاطرات سفر رو نوشت اسمش سفر نامه هستش نه وبلاگ . مرسی که به من سر زدید

سلام. خوبین؟ خوب این هم یه نظر هست و در نوع خودش بسیار محترم. ممنونم از شما. شاد و پیروز باشید. یا حق.

مصطفی شنبه 25 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 03:56 ب.ظ http://mostafa-sh.blogsky.com

سلام خوب هستین ؟؟؟
خوش اومدین

سلام آقا مصطفی. مرسی ممنونم شما هم خوش اومدین. شاد باشید و موفق. یا حق.

مهران شنبه 25 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 10:48 ب.ظ http://hashiyee.blogfa.com

پارمیس خانم عزیز ، انگاری هنوز تو حال و حوال تعطیلاتی ، کم پیدایی هنوز خانومی ، وبت هم که قرار بود روز های زوج آپ شده ، نا منظم شده ، دست آورد سال جدیده این؟؟؟؟؟
البته نمی خواستم غر غر بکنم ولی گفتم دیگه
راستی متن آفریدگار خیلی جالب بود ، مال کیه ؟ در هر حال سلیس و شیرینه ، به خصوص این قسمت که (روحم را زیباووجدانم را پاک نما) که واقعاً آرزوی شیرین و دعای زیباییه

سلام آقا مهران با معرفت. نه از اون حال و هوا دراومدم اما راستش برنامه ی کاریم یکم بهم خورده و فعلا سرم شلوغه. سعی می کنم بازم همون روز های زوج آپ دیت کنم مثل قبل. نه بابا خواهش می کنم. مرسی راستش منم نمی دونم یه جایی خوندم خوشم اومد نوشتمش. شاد باشید و موفق. یا حق.(اگر دیر به دیر میام منو ببخشید)

پینه دوز یکشنبه 26 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 12:02 ق.ظ http://pineh-doz.blogsky.com

سلام مجدد
واحترام مضاعف.بنظرم من اینجوری دعا می کنم راحت
میشم:خدایا هرکی هرچی میخواد بهش بده. برامنم صدقه
سر بنده هات هرچی که مصلحت خودته عنایت کن

سلام. مرسی ممنونم از لطف شما. چه خوب خوش به حالتون. ما رو هم دعا کنید. شاد باشید. یا حق.

مردی که مرده بود یکشنبه 26 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 12:44 ب.ظ http://zendeh-be-goor.blogsky.com

من آپم ...تا بعد

سلام آقا سهند. خوبین؟ چشم. مرسی از شما. شاد باشید. یا حق.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد